قدس آنلاین: دومین دوره از نمایشگاه بین المللی سنگ، سرامیک و فرش و کفپوش خاورمیانه دیروز،۳ خرداد ماه با حضور شیخ حمدان بن رشید آل مکتوم وزیر اقتصاد و صنعت امارات متحده عربی و هیأت همراه به صورت رسمی در مرکز تجارت جهانی دبی افتتاح شد و مورد بازدید قرار گرفت.

حضور ایرانیان در جمع نمایندگان ۲۷ کشور جهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در این دوره از نمایشگاه ها، بیش از 400 مشارکت کننده از 27 کشور جهان آخرین محصولات و تکنولوژی های خود را در معرض نمایش گذاشته اند و کشور ایران نیز با نمایندگانی در زمینه سنگ های مرمریت و تراورتن، سنگ رودخانه ای، کاشی لعابدار، کاشی پرسلان و فرش ماشینی در این دو نمایشگاه حضور دارد.

در روز اول این رویداد جهانی، سمینارها و کارگاه های آموزشی با موضوعات رفع مشکلات نصب کاشی و سنگ های طبیعی، وضعیت بازار جهانی سنگ، چگونگی تجارت در آمریکای شمالی و چندین سمینار تخصصی دیگر برگزار شد.

این نمایشگاه ها تا روز پنجشنبه 6 خرداد ماه در مرکز تجارت جهانی دبی و همزمان با 7 رویداد مرتبط دیگر ادامه خواهد داشت.

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نماینده انحصاری شرکت نمایشگاهی dmg::events برگزار کننده پاویون ملی ایران در این نمایشگاه ها و میزبان مشارکت کنندگان ایرانی در نمایشگاه های مذکور است.

از آن جا که دبی یکی از شهرهای مهم اقتصادی منطقه و دروازه خاورمیانه به سوی تجارت های بین المللی نام گرفته است، حضور در این رویدادها فرصت مغتنمی برای تولیدکنندگان و تجار ایرانی است تا محصولات خود را به خریداران جهانی معرفی کنند.

امید است برپایی این نمایشگاه طی چند روز آینده در راستای ارتقای صادرات غیر نفتی و توسعه تجارت خارجی راهگشا بوده و فرصتی مجدد برای ورود محصولات ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس و جهان باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.