یک مقام ارشد حزب‌الله لبنان اعلام کرد که لیست‌های مشترک حزب‌الله و جنبش امل در تمامی مناطقی که در انتخابات حاضر بودند، پیروز شدند.

لیست‌های حزب الله در تمامی حوزه‌های حاضر پیروز شدند

یک مقام ارشد حزب‌الله لبنان اعلام کرد که لیست‌های مشترک حزب‌الله و جنبش امل در تمامی مناطقی که در انتخابات حاضر بودند، پیروز شدند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، شیخ نبیل قاووق نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان دیروز در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که در انتخابات شورای شهر و شهرداری‌ها در مناطق جنوبی لبنان و النبطیه تمامی لیست های ائتلاف حزب‌الله و جنبش امل در مناطق مختلف جنوب پیروز انتخابات شدند.

وی در این رابطه تصریح کرد: ما انتخابات را بر اساس تفاهم عمیق مبتنی بر روحیه همکاری و وجهه کم نظیر متمدنانه انجام دادیم. این تفاهم مبتنی بر ارائه لیست‌های ائتلافی در 158 منطقه بود که در 43 مورد این لیست ‌ها بدون رقیب موفق به پیروزی در انتخابات شدند. لیست های مذکور همچنین موفق شدند در شهرهای اصلی جنوب لبنان شامل النبطیة وصور و بنت جبیل و الخیام بعلاوه الطیبة و میس الجبل و قانا و جویا و عیترون پیروز شوند. از 158 مورد، در 3 مورد نفوذهای محدودی به این لیست ها صورت گرفته و در 13 منطقه نیز انتخاب به خانواده های سرشناس منطقه واگذار شده بود. در منطقه کفرصیر نیز انتخابات به تعویف افتاد.

قاووق افزود: لیست‌های وفاداری و توسعه شامل احزاب و نیروها و خانواده‌هایی بود که این ائتلاف‌ها را تقویت کرده و نتایجی قابل پیش بینی و حتی بهتر برای ما رقم زد. وی اهالی جنوب لبنان را مردمی قابل اعتماد و تکیه خواند و تأکید کرد که کسی که بر مردم جنوب لبنان تکیه کند ، پایگاهی استوار و پرچمی برافراشته خواهد داشت.

این مقام ارشد حزب‌الله لبنان  در پایان از جنبش امل و تمامی گروه‌های سیاسی متحد حزب‌الله و خانواده‌های مطرح و فعالان عرصه انتخابات و تمامی کسانی که در تحقق این دستاورد نقش داشتند به علاوه ستاد انتخاباتی حزب‌الله و وزارت کشور و سرویس‌های امنیتی لبنان برای برگزاری موفق این انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

مرحله سوم انتخابات شورای شهر و شهرداری‌ها در لبنان یکشنبه گذشته برگزار شد. به‌این‌ترتیب با برگزاری انتخابات در بیروت و جبل لبنان و جنوب لبنان ، تنها حوزه های شمال لبنان  و طرابلس باقی مانده که انتخابات در آنها یکشنبه آینده برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.