قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از آغاز موج نوسازی تجهیزات کتابخانه‌های عمومی استان در شهرستان‌های بهشهر، قائم‌شهر و کلاردشت خبر داد.

آغاز موج نوسازی تجهیزات کتابخانه‌های عمومی در مازندران

مرتضی عمرانی افزود: موج نوسازی تجهیزات کتابخانه‌های عمومی استان اعم از میز، صندلی، قفسه، رایانه، تجهیزات بخش کودک و وسایل و تجهیزات مورد نیاز کتابداران می باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از تجهیزات کتابخانه‌های عمومی استان فرسوده شده‌اند، سادآور شد: برای رفاه حال کتابداران و مراجعه‌کنندگان و انجام شاداب‌سازی در محیط کتابخانه‌ها، تجهیزات جدید اعم از میز، صندلی، قفسه، رایانه، تجهیزات بخش کودک و وسایل و تجهیزات مورد نیاز کتابداران با کیفیت عالی خریداری و به نوبت به کتابخانه‌های عمومی دارای اولویت ارسال می‌شود تا جایگزین تجهیزات فرسوده شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران امیدواری کرد: تجهیزات مورد نیاز سایر شهرستان‌ها نیز در فاصله زمانی نه چندان طولانی خریداری و ارسال شود تا محیط کتابخانه‌های عمومی استان به شرایط مطلوبتری دست یابد و رضایت کامل مراجعه ‌کنندگان فراهم گردد.

عمرانی در پایان گفت: سال گذشته نیز در بخش تجهیزاتی و شاداب ‌سازی کتابخانه‌های عمومی استان اقدامات مهمی صورت گرفت که رفع مشکلات سرمایشی و گرمایشی از جمله مهم‌ترین آنها بوده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.