۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
کد خبر: 384459

این شرکت به فکر تولید نسخه ارزان قیمت ال جی جی ۵ در سال جاری میلادی ست و در این راستا به ثبت یک برند با نام X۵ به همراه یک لوگو دست زده است

ال جی برند تجاری X۵ را به ثبت رساند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، آخرین پرچمدار شرکت ال جی به نام ال جی جی 5 رسماً در کنگره جهانی موبایل 2016 رونمایی شد. ال جی همچنان به نوآوری و آزمایش پرچمداران جدید خود می پردازد و ارایه محصول در بخش گوشی های میان رده و تازه وارد برای این شرکت کار سختی به حساب می آید. اما شرکت هایی مانند سونی، اچ تی سی و سامسونگ فشار سنگینی را به ال جی وارد کرده اند تا این عرصه را نیز خالی نگذارد. به همین دلیل این شرکت به فکر تولید نسخه ارزان قیمت ال جی جی 5 در سال جاری میلادی ست و در این راستا به ثبت یک برند با نام X5 به همراه یک لوگو دست زده است.


ثبت یک برند تجاری لزوماً به این معنی نیست که یک محصول خاص باید با همان نام به بازار عرضه شود. گاهی اوقات ثبت برند یک روش پیشگیرانه استراتژیک برای رقابت با رقیبان است اما می توان گفت که در اکثر موارد، احتمال استفاده از یک برند تجاری ثبت شده به خصوص هنگامی که یک محصول با همان نام در سبد کالاهای تولید شده وجود دارد بسیار بیشتر است. اکنون طبق گزارشات منتشر شده در فضای مجازی، ال جی نسبت به ثبت یک برند تجاری با نام X5 اقدام کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.