به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، مهندس هاشمي در نشستي با حضور پرسنل شركت مخابرات استان با تشريح برنامه ها و استراتژي تجاري اين شركت اظهار داشت:در سال جديد استراتژي مخابرات استان مبتني بر توجه به مشتركين كلان و تجارت B2B است
وي ارائه خدمات با كيفيت ملموس و ارتقاء سطح رضايتمندي مشتركين در سرويسهاي ديتا را از جمله برنامه ها و اقدامات اصلي اين شركت در سال "اقدام وعمل "برشمرد و گفت:فرايند تجارت B2B با افزايش سهم بازار با رشد حداقل 15 تا 20 درصدي و همچنين ارتقاء سطح كيفي خدمات و عارضه يابي و آسيب شناسي و ساماندهي مركز تماس 2020 و ارتقاء آن از يك call centar به Contact Center است
مهندس هاشمي همچنين ارائه كليه خدمات 2020 با استفاده از فناوري نوين مانند sms ،كانال شبكه هاي اجتماعي ،اينترنت،ايميل و voice mail و... را از ديگر بخشهاي اين فرايند دانست .
وي تصريح كرد:واحد care customer و مراقبت از مشتري با هدف نگهداشت و وفادار سازي و ارتقاء اعتماد مشتريان در مخابرات استان ، طراحي شده و در فاز اول مشتركين كلان B2B را پوشش داده و با رصد ، پايش و هدايت سرويسهاي درخواستي اين گروه از مشتركين در راستاي دستيابي به حداكثر رضايت بنگاههاي اقتصادي فعاليت خواهد كرد.
وي همچنين از اجرايي شدن و تضمين پشتيباني و سرويسهاي مخابراتي ، و عقد تفاهم نامه سطح سرويس (SLA )جهت كليه سرويسهاي مذكور خبر داد.
انتهای خبر/.
نظر شما