قدس آنلاین:کارگاه آموزشی پیشگیری عوامل اعتیاد در محیط‌های کاری ویژه کارگران و کارکنان شرکت سیمان بجنورد به‌منظور آشنایی کارگران و خانواده‌های آنان با عواقب اعتیاد و پیامدهای سوء آن با همکاری و مشارکت مدیریت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بجنورد و اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های کاری

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سرپرست مدیریت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بجنورد در این کارگاه هدف از برگزاری این کارگاه‌ را ارتقاء سلامت در محیط‌های کار و پیشگیری از سوءمصرف مواد در این محیط‌ها عنوان کرد .

محمد خوش آینه تصریح کرد : راه‌های مختلفی ازجمله آگاهی بخشی عمومی از طریق رسانه‌های ارتباط‌ جمعی، آموزش پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌های مقابله‌ای در محیط‌های کاری وجود دارد  که در این خصوص از همه آنها در خصوص آگاهی بخشی به کارگران استفاده می شود .

وی با تأکید بر ارائه آموزش‌ها در سطح وسیع بین آحاد جامعه کارگری و کارفرمائی گفت:  مسائل مربوط به راهبردهای پیشگیری از اعتیاد در محیط کار، روش‌های آگاه‌سازی و آموزش کارکنان و علائم اعتیاد به مواد مخدر در محیط‌ کار از مهم‌ترین مباحثی است که در جریان این کارگاه‌ها به آن پرداخته می‌شود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.