قدس آنلاین: دبیر اجرایی اولین همایش روابط عمومی نوین، استراتژی تجاری گفت: امنیت و ثبات ازجمله زیرساخت‌های ضروری توسعه در جامعه بوده است.

امنیت و ثبات جزو زیرساخت‌های ضروری توسعه در جامعه هستند

به گزارش قدس آنلاین، محسن رضوی  در اولین همایش روابط عمومی نوین، استراتژی تجاری که در سالن همایش‌های هتل میثاق برگزار شد با اشاره به اهمیت موضوع روابط عمومی اظهار داشت: در دنیای امروز باید به موضوع ارتباطات جدی‌تر پرداخته شود.
وی افزود: مذاکره با افراد جامعه امروزه به سه دسته تقسیم می شود که ازجمله آن‌ها افرادی هستند که ارتباط را به خوبی می‌دانند، همچنین دسته دوم افراد ناآشنا با حوزه ارتباطی‌اند و دسته سوم هم مذاکره‌کنندگان حرفه‌ای هستند.
دبیر اجرایی اولین همایش روابط عمومی نوین، استراتژی تجاری با تأکید به اینکه ما نسبت به جامعه خود مسئول هستیم و باید جور دیگری به محیط اطراف خود نگاه کنیم خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم پیشرفت و توسعه را در جامعه کنونی داشته باشیم نیازمند امنیت و توسعه در جامعه هستیم که با فرهنگ سازی مناسب در این زمینه می‌توانیم جامعه‌ای روبه‌رشد داشته باشیم.
رضوی اشاره به الزام وجود زیر ساخت‌های ارتباطی سالم در جامعه تصریح کرد: برای گسترش و توسعه بهتر حوزه روابط عمومی اولین همایش را با عنوان روابط عمومی تجاری استارت زدیم و امیدواریم  تا درگام‌های بعدی بتوانیم پیشرفت روز افزونی در این عرصه حائز اهمیت داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.