قدس آنلاین: مدرس تشریفات کاربردی بین‌المللی با اشاره به اینکه با یادگیری آداب صحیح می‌توانیم مشتری‌های خود را حفط کنیم گفت: زمانی که منافع شخصی را با ارباب رجوع گره می‌زنیم مؤفق خواهیم شد و رفتار خوب خود یک سرمایه بزرگ است.

رفتار خوب خود یک سرمایه بزرگ است

به گزارش قدس آنلاین، علی‌محمد بیدارمغز در اولین همایش روابط عمومی نوین، استراتژی تجاری که در سالن همایش‌های هتل میثاق برگزار شد با اشاره به اهمیت تشریفات در روابط بین‌الملل اظهار داشت: اگر در روابط بین‌الملل نزاکت و تشریفات را رعایت نکنیم به افراد مقابل خود نیز متقابلاً اجازه انجام این کار ناپسند را می‌دهیم.
وی افزود: تشریفات نوین عموماً و غالباً بر مبانی رفتار خوب، گفتار خوب، مهربانی، اصول معاشرت، حسن سلوک و عادات اجتماعی استوار است.
مدرس تشریفات کاربردی بین‌المللی با اشاره به اینکه با یادگیری آداب صحیح می‌توانیم مشتری‌های خود را حفط کنیم خاطرنشان کرد: زمانی که منافع شخصی را با ارباب رجوع گره می‌زنیم مؤفق خواهیم شد و رفتار خوب خود یک سرمایه بزرگ است.
بیدارمغز به لازمه ارتقاء جایگاه افراد جامعه اشاره کرد و گفت: کارکنان سازمان‌ها و سایر افراد در هرجایگاهی که هستند باید بدانند که هرچند سال یک بار باید در کار خود ترقی داشته باشند و اگر این جایگاه بیش از سه سال تغییری نکرد باید بدانیم که در حال درجازدن هستیم.
وی بیان کرد: از جمله اقداماتی که به ارتقاء جایگاه افراد کمک می‌کند می‌توان به یادگیری آداب تشریفات و به کارگیری آن اشاره کرد.مدرس تشریفات کاربردی بین‌المللی با تأکید براینکه جامعه به افراد بزرگ نیازمند و مهارت‌های ارتباطی تؤفبقات اجتماعی را به دنبال دارد تصریح کرد: بزرگواری و بزرگ منشی را باید از دوران کودکی به افراد آموزش دهیم، همچنین جایگاه مالی در این زمینه قابل قبول نیست بلکه رفتار و کردار صحیح نشان از بزرگواری افراد است .
بیدارمغز گفت: از جمله مزایای رعایت آداب صحیح اطمینان از خویش، قدرتمندی، جاذبه بیشتر، احساس ارزشمندی، توفیق افزونی و رضایتمندی بوده است.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.