امام جمعه شهرستان فردیس از نمایندگان مجلس جدید خواست که عمل به وظایف تعیین شده را با لحاظ کردن اهداف بلند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

نمایندگان مجلس در چارچوب اهداف بلند امام و رهبری حرکت کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نمازعبادی سیاسی جمعه شهرستان فردیس افزود: این مجلس باید بتواند در چارچوب و در راستای فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کند.
وی با تاکید براینکه نمایندگان مجلس در سال اقتصاد مقاومتی برای تحقق شعار در این جهت حرکت کنند گفت: با توجه به اینکه دولت همواره درمسیر تعیین شده ازسوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی حرکت می کند انتظار مردم ارایه طریق مناسب ازسوی مجلسی ها برای حل مشکلات فراروی جامعه ازجمله اشتغالزایی وبهبود اقتصادی کشوراست.
ایمانی، انتخاب آیت الله جنتی را به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری تبریک گفت و اظهار داشت: این انتخاب یک اقدام انقلابی بود.
امام جمعه شهرستان فردیس در بخش دیگر سخنانش گفت: اگر درمسیر اقتصاد مقاومتی به جد حرکت نکنیم به بیگانگان وابسته خواهیم شد.
ایمانی افزود: سالانه 20 میلیارد دلار کالاهای قاچاق به کشوروارد می شود که این امر سبب تعطیلی 
صنایع داخلی خواهد شد.
وی در ادامه افزود: انتظاری که از مجلس دهم داریم این است که در مورد ورود کالاهای قاچاق به ایران، عواقب این مسئله را جدی بگیرد.
وی در بخش دیگر سخنان خود به مسئله حج پرداخت و اظهار کرد: آل سعود به خاطر شکست در سیاست های خود امروز به کارشکنی در امر حج می پردازد.
امام جمعه فردیس گفت:سیاست های سعودی ها درعراق ، سوریه ، یمن و بحرین به شکست انجامیده است .
وی اظهار داشت: ما حجی می خواهیم که امنیت ، آبرو،کرامت و شخصیت ایرانی لحاظ شود و هر روز با توهین و مسئله جدیدی روبرو نشویم.
شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.