امام جمعه مهران با اشاره به آغاز بکار دوره دهم مجلس شورای اسلامی در اولین روز از هفته آینده گفت: مجلسی می خواهیم با نمایندگانی متعهد متدین و شجاع که مرعوب دشمنان نشود و در راه رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

نمایندگان مجلس باید شجاع و متعهد به رفع مشکلات مردم باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام روح الله ولدبیگی در خطبه های این هفته نماز جمعه از نمایندگان و منتخبان جدید مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی خواست برای تصویب منطقه آزاد مهران تلاش کنند زیرا این طرح در رشد اقتصادی مردم این منطقه محروم و مرزی تاثیر بسزایی دارد.
وی با اشاره به اینکه وحدت مصداق بارز فوز عظیم است که با تکیه بر آن، مشت محکمی بر دهن یاوه گویان زده خواهد شد، افزود: امام حسین(ع) برای اتحاد و یکپارجگی تلاش کرد چون می دانست نصرت دین خدا جز با اتحاد میسر نخواهد شد.
حجت الاسلام ولدبیگی اظهار کرد: در مکتب امام حسین(ع) ایستادگی بر اصول اسلام و عدم اعتماد به دشمنان به خوبی نشان داده شده است.
خطیب جمعه مهران یادآور شد: دشمنان چون می دانند اسلام تنها مکتبی است که در برابر آنها ایستادگی کرده لذا همواره بدنبال توطئه علیه اسلام هستند و با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی درصدد نفاق و توطئه بین مسلمانان هستند.
وی گفت: دشمن بدنبال این است تا با ایجاد جناح بندی در حوزه های مکتب، اصول و بینش جامعه اسلامی، ما را به سوی غرب و بی دینی سوق دهد.
امام جمعه مهران تاکید کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب بارها هشدار داده اند باید مواظب نفوذ و ایجاد تفرقه دشمنان بین جامعه اسلامی باشیم.
شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.