مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: دو نیروگاه هفت مگاواتی تا پایان سال در همدان بهره برداری می شود .

دو نیروگاه هفت مگاواتی تا پایان سال در همدان بهره برداری می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، حاجی رضا تیموری در سخنان قبل از خطبه نماز جمعه شهر همدان افزود: یک شرکت آلمانی اقدام به تاسیس دو نیرگاه در استان همدان خواهد کرد که حدود 16 میلیون دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم اصلاح ساختار شبکه های برق رسانی و تجهیزات مورد نیاز شرکت توزیع برق استان همدان افزود: یکی از موفقیت های شرکت برق کاهش تلفات انرژی در شبکه های برق بوده است که با اقداماتی که انجام شده این میزان از 22.5 درصد به 11.5 درصد کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: چنانچه در کشور یک درصد تلفات کنترل شود معادل دو هزار و 500 میلیارد ریال صرفه جویی حاصل می شود.
وی ادامه داد: تک رقمی شدن تلفات از برنامه های دولت تدبیر و امید است و براساس برنامه تا سال 1404 به پنج درصد تلفات کاهش یابد .
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه 100 درصد مردم از نعمت برق برخوردار هستند افزود: امروز چالش اساسی که فراروی صنعت برق است کمبود منابع مالی است .
تیموری از خانوارها خواست نسبت به پرداخت به موقع بهای برق مصرفی اقدام کنند و گفت: گردش مالی شرکت برق درآمد و هزینه ای است و هم اکنون 830 میلیارد ریال این شرکت از مشترکان طلب دارد.
وی افزود: اگر این رقم به خزانه واریز شود حدود 30 درصد آن به شرکت باز می گردد و نقش بسزایی در اجرای طرح های شرکت توزیع برق استان همدان دارد.
وی گفت: تا پایان سال 94 تعداد مشترکان استان به 685 هزار مشترک رسیده است که با لحاظ کردن مشترکان دیماندی برق باختر در استان سهم مشترکان خانگی از انرژی مصرفی 26 درصد، سهم مشترکان کشاورزی 31 درصد و صنعت نیز 29 درصد سهم خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت برق همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهداف این شرکت در تحقق شعار سال ادامه داد: نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی رهبری نقشه راهی برای همه ما است.
تیموری اضافه کرد: باید هر کسی در هر مسئولیتی و جایگاهی که قرار دارد نسبت به تحقق آن اقدام کند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.