وزیرصنعت، معدن و تجارت، راه‌اندازی سامانه‌های شبکه تجارت اجتماعی را یکی از رویکردهای اصلی توجه به اقتصاد دانش‌‌بنیان و اقتصاد مقاومتی دانست.

شبکه‌های تجارت اجتماعی موجب امنیت مشتری هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از افکارنیوز، محمدرضا نعمت زاده گفت: «این شبکه‌ها به خاطر دارا بودن شفافیت، سادگی و رقابت‌پذیری می‌توانند از انحصارگرایی دوری کرده و آسایش و امنیت بیشتری را در تجارت آنلاین و خرید و فروش اینترنتی کالا برای مردم ایجاد کنند.»

نعمت‌زاده افزود: اقتصاد دانش‌بنیان تنها با تولید کالا حاصل نمی‌شود و نیازمند اصلاح و به‌روز کردن سیستم بانکداری، خرید و فروش و تجارت اینترنتی نیز می‌شود.

او در جریان بازدید خود از «دیدی‌بود»، بزرگترین شبکه اجتماعی کسب و کار در ایران، همچنین از راه‌اندازی طرح جامع سامانه تجارت فرامرزی و داخلی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و تصریح کرد: سامانه‌های تجارت الکترونیک علاوه برکمک به خریداران برای انتخاب بهترین کالا، به فروشندگان نیز برای انجام یک رقابت سالم و پاسخ‌گویی بهتر به مشتریان کمک خواهند کرد‌.

در این دیدار محمد گرکانی‌نژاد، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، علی اصغر توفیق، مشاور وزیر صنعت در امور آموزش، پژوهش و فناوری و عباس عسکرزاده، مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز حضور داشتند.

در ادامه این دیدار همچنین از کتاب جامع «تجارت اجتماعی دیدی‌بود» به عنوان اولین کتاب تخصصی در زمینه شبکه تجارت اجتماعی رونمایی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.