قدس آنلاین/ مهناز خجسته نیا: خلف وعده زمان ورود واگن های خط دو قطار شهری به مشهد همچنان ادامه دارد. به گزارش خبرنگار ما، گرچه در هفته آخر اردیبهشت ماه مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد در گفت‌وگو با قدس از ورود واگن‌های خط دو قطار شهری طی هفته آینده خبر داد، اما هنوز از ورود واگن‌ها خبری نیست.

 ورود واگن‌های خط ۲ قطار شهری به مشهد؛ خلف وعده‌ها ادامه دارد

این در حالی است که کیانوش کیامرز پیشتر در گفت‌وگو با گزارشگر ما اعلام کرده بود واگن‌های خط دو تا نیمه اردیبهشت ماه وارد مشهد می‌شوند که متأسفانه این امر نیز به دلیل مسایل گمرکی در اسکله شهید رجایی بندرعباس به تعویق افتاده است.
وی با اظهار امیدواری نسبت به ترخیص محموله واگن‌های خط دو قطار شهری مشهد تا پایان هفته جاری از گمرک بندرعباس مدعی بود این محموله که روی واگن‌های قطار نیز بارگیری شده، پس از ترخیص، از طریق شبکه ریلی به سمت مشهد حرکت خواهد کرد.
به گفته وی، ارسال این واگن‌ها از چین طبق برنامه زمانبندی صورت گرفته، اما متأسفانه فقط به دلیل مسایل گمرکی در بندرعباس این محموله دیرتر به مشهد خواهد رسید.
کیامرز دلیل این امر را نیز درخواست اصل اسناد بانکی مراودات بین المللی توسط گمرک اسکله شهید رجایی بندرعباس اعلام کرده بود.
خبرنگار ما روز گذشته در واکاوی دلیل تأخیر دوباره در زمان ورود این واگن‌ها به مشهد به سراغ روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد می‌رود.
حسینی همان مسایل مطرح شده از سوی مدیرعامل را دلیل این تأخیر عنوان می‌کند و می‌گوید: طولانی شدن روند اداری مانع عمل به وعده‌ها شده، اما هیچ نگرانی جدی در این خصوص وجود ندارد.
وی در عین حال اظهار امیدواری می‌کند این واگن‌ها تا آخر خرداد به مشهد برسد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.