رئیس موقت مجلس دهم گفت: من و آقای عارف در این مدت با هم ارتباط داشتیم و تلاش کردیم در مجلس دهم نتایجی را که می‌خواهد از سر دلسوزی برای کشور رقم بخورد با همگرایی بیشتر باشد.

لاریجانی: من و آقای عارف در این مدت اخیر با هم ارتباط داشتیم/ تأکیدمان تلاش بر همگرایی بیشتر در مجلس بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (9 خرداد 95) مجلس و پس از تحلیف هیات رئیسه موقت ضمن تقدیر از رئیس و هیات رئیسه سنی مجلس گفت: در کشور ما یک صحنه واقعی از مردم‌سالاری دینی در آن وجود دارد این مردم‌سالاری دینی از نقاط قوت نظام به شمار می‌رود و تبلور آن را می‌توان در داخل مجلس همین رقابت‌هایی است که همیشه بوده و هست.
وی ادامه داد: ما این رقابت‌ها را مایه کمال مجلس می‌دانیم که افرادی که خود را در معرض کار بیشتر بخواهند قرار دهند فرصت این کار را داشته باشند و این هم در سطح کشور و هم در سطح مجلس وجود دارد و تبعا فراکسیون‌هایی به وجود آمده که اینها برای اداره مجلس برحسب مصلحت‌اندیشی برای کشور نظرات مختلف داشتند و ما این را نقطه قوت می‌دانیم. 
رئیس موقت مجلس دهم اظهار داشت: در آرایی که نمایندگان که درواقع امنای ملت هستند به نظر قطعی خود رسیدند و از ترکیب هیات‌رئیسه از فراکسیون‌های مختلف حضور دارند و شما نمایندگان این همگرایی را برای آینده کار خود و مجلس رقم زدید.
لاریجانی اضافه کرد: من از تلاش‌های همه فراکسیون‌ها در این ارتباط تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم که این یک تجربه جدید برای مجلس شورای اسلامی است و از برادر عزیزمان آقای دکتر عارف که دوستی ما با ایشان دوستی بسیار قدیمی است و من ایشان را یکی از شخصیت‌های بسیار خوب کشور می‌دانم صمیمانه تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: ما در این مدت هم با هم ارتباط داشتیم و تلاش کردیم تا در مجلس دهم نتایجی را که می‌خواهد از سر دلسوزی برای کشور رقم بخورد با همگرایی بیشتر باشد و من از آقای عارف و همت ایشان و از لطف و مرحمتی که نسبت به من داشتند تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.