محمدعلی کشاورز - پیشکسوت عرصه بازیگری ایران گفت: به کودکان مبتلا به سرطان می‌گویم که کوشش را رها نکنند و مطمئن باشند که انسان اگر بخواهد پیروز می‌شود و آنها هم می‌تواند سرطان را از خود دور کنند.

 نظر «پدرسالار» درباره کودکان مبتلا به سرطان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدعلی کشاورز - پیشکسوت عرصه بازیگری ایران که با وجود کسالت جسمانی در کنسرت جشن 25 سالگی محک حضور داشت در پاسخ به سؤالی در خصوص مسئولیت اجتماعی هنرمندان اظهار داشت: هنرمندان چه در عرصه سینما و تئاتر، و چه در عرصه موسیقی، نقاشی و ادبیات باید بدانند که مردم نیکو و خوب ایران لیاقت بهترین‌ها را دارند. همه ما چه لر، چه کُرد، چه فارس، چه ترک برای سرزمین هنرپرور ایران هستیم و باید قدردان این موهبت باشیم. ما باید در خدمت سرزمین ایران و مردم خوب ایران باشیم. به همین خاطر حضور در مراسم‌های خیریه جزو وظایف هنرمندان است.

وی با اشاره به برگزاری کنسرت کامکارها برای جشن 25 سالگی محک و اهدای تمامی عواید به کودکان افزود: باید همه افراد با موسیقی آشنا باشند چرا که موسیقی دردهای درون انسان را نمایش می‌دهد. انسان دردآشنا، مرهم درد هم هست.

استاد کشاورز در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اشاره کرد و گفت: باید برای کودکان مبتلا به سرطان از جان و مال مایه گذاشت و در همه زمینه‌ها حمایت کرد. این وظیفه همه انسان‌هاست. من با اینکه 4 سال است که پایم شکسته و به سختی حرکت می‌کنم دلم می‌خواست هر طور شده برای حمایت از کودکان محک به این جشن بیایم.

پدرسالار در پایان در پیامی به کودکان محک عنوان کرد: به کودکان مبتلا به سرطان می‌گویم که کوشش را رها نکنند و مطمئن باشند که انسان اگر بخواهد پیروز می‌شود و آنها هم می‌تواند سرطان را از خود دور کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.