تیم ملی فوتبال آلمان در دیداری تدارکاتی برابر اسلواکی شکستی سنگین را متحمل شد.

بهت در اردوی آلمان بعد از شکست سنگین برابر اسلواکی

به گزارش قدس آنلاین، تیم های حاضر در رقابتهای یورو ۲۰۱۶ دیدارهای تدارکاتی خود را یکشنبه شب نیز ادامه دادند که طی آنها در یکی از مهمترین بازی ها تیم ملی آلمان برابر اسلواکی شکست سنگین ۳ بر یک را متحمل شد.

ماریو گومز در دقیقه ۱۳ تیم آلمان را از روی نقطه پنالتی پیش انداخت اما مارک همسیک در دقیقه ۴۱ کار را به تساوی کشاند و در دقیقه ۴۴ نیز میشل دوریس گل دوم تیم اسلواکی را به ثمر رساند.

بارش شدید باران باعث شده بود نیمه دوم این دیدار با تاخیر آغاز شود با این حال در نیمه دوم هم تیم ملی اسلواکی توسط ژرژ کوکا (۵۲) گل سوم خود را وارد دروازه حریف کرد تا بهت اردوی تیم آلمان را فرا گیرد و شکست سنگینی برای قهرمان جام جهانی رقم بخورد.

تیم آلمان در این دیدار از چند بازیکن ذخیره خود استفاده کرد با این حال ماریو گوتزه، ماریو گومز، سامی خدیرا، بواتنگ، دراکسلر و ... در ترکیب این تیم حضور داشتند.

اسپانیا نیز در سنت گالن سوئیس با بازیکنان ذخیره و جوان تر خود به مصاف بوسنی رفت و برابر این تیم به برتری ۳ بر یک دست یافت. هر دو گل ماتادورها را نولیتو در دقایق ۱۱ و ۱۸ به ثمر رساند. در تیم بوسنی نیز امیر اسپاییچ (۲۹) موفق به گلزنی شد.

این بازیکن البته در دقیقه ۴۵ با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا بوسنی نیمه دوم را با یک بازیکن کمتر آغاز کند. در دقیقه ۹۰ بازی بود که پدرو رودیگز بازیکن تیم چلسی برای اسپانیا گلزنی کرد تا این تیم برابر حریف خود به بردی روحیه بخش دست یابد.

نتایج سایر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

* لیتوانی ۲ - استونی صفر
* مقدونیه ۳ - آذربایجان یک
* آلبانی ۳ - قطر یک

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.