رئیس سنی مجلس دهم گفت: تجربه نشان داده که هیئت رئیسه موقت به عنوان هیئت رئیسه دائم انتخاب می‌شود.

ریاست مجلس کار آسانی هم نیست/ احتمال تغییر اندک در ترکیب هیئت رئیسه دائم

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا هاشم زائی رئیس سنی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد زمان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه دائم مجلس اظهار داشت: زمانی که دو سوم اعتبارنامه های نمایندگان تصویب شود بلافاصله جلسه ای رسمی به ریاست هیئت رئیسه موقت برگزار و انتخابات هیئت رئیسه دائم انجام می‌شود. 
وی درباره احتمال انتخاب مجدد هیئت رئیسه موقت مجلس به عنوان هیئت رئیسه دائم تصریح کرد: با تجربه ای که من از مجلس دوم و ادوار مختلف مجالس دارم احتمال این وجود دارد که تغییرات زیادی در هیئت رئیسه رخ ندهد فقط ممکن است با آرای نمایندگان یک یا دو نفر عوض شوند و گرنه تغییر بزرگی به وجود نخواهد آمد.
هاشم زائی در بخش پایانی سخنانش درباره این مسئله که آیا ریاست بر مجلس سخت است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه نمایندگان در این دو روزی که من به عنوان رئیس انتخاب شدم با بنده همکاری کردند و با توجه به پیام هایی که دریافت کردم همه می گفتند که در این دو روز مجلس بدون حاشیه و پرانرژی برگزار شده است.
رئیس سنی مجلس دهم گفت: ریاست بر مجلس در این دو روز برای من سخت نبود اما این مسئله آسان هم نیست، امیدوارم که هیئت رئیسه بتواند کار خود را در این مجلس نیز به خوبی انجام دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.