قدس آنلاین/ایلام/غلامرضا محمدمرادی: مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: اقتصاد مقاومتی با سخنرانی محقق نمی شود اما با رویکرد و روحیه جهادی، قطعاً تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار امیدوارکننده و رضایتبخش خواهد بود.

تحقق اقتصاد مقاومتی با رویکرد جهادی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علیرضا شیروی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی صدا و سیمای مرکز ایلام با بیان اینکه رسانه ملی برای تحقق شعار امسال و منویات مقام معظم رهبری" مدظله العالی " برنامه های متنوعی تدارک دیده است، اظهار داشت:

هدف اصلی از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در صدا وسیمای مرکز ایلام؛  مطالبه گری، فرهنگ سازی و معرفی کارآفرینان برتر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: برنامه سازان، مجریان و کارشناسان صدا و سیما و رسانه های دیداری و شنیداری تلاش خواهند نمود تا با همکاری، همراهی و هم افزایی با دیگر دستگاههای اجرایی، در این زمینه حضوری فعال داشته باشند و برنامه های خود را حول محور اقتصاد مقاومتی تدوین و اجراء نمایند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی صدا و سیمای مرکز ایلام به ضرورت حضور مسؤلان اقتصادی استان در برنامه های تدوین شده از سوی صدا و سیما و دیگر رسانه ها اشاره کرد و بیان داشت: مسؤلان مرتبط با حوزه اقتصادی بایستی با شرکت در برنامه ها و مصاحبه ها، جامعه را از چرائی و اهداف اقتصاد مقاومتی آگاه سازند.

علیرضا شیروی با اشاره به اینکه جلسات این ستاد به صورت کارگاهی،آموزشی و عملیاتی برگزار خواهند شد، افزود: اقتصاد مقاومتی با سخنرانی محقق نمی شود اما با رویکرد و روحیه جهادی، قطعاً تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار امیدوارکننده و رضایتبخش خواهد بود.

وی بر برگزاری مستمر و تخصصی جلسات این ستاد تأکید کرد و بیان داشت: تمامی شبکه های صدا و سیما موظف شده اند تا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نهایت همراهی و همکاری را به عمل آورند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام شناسایی قابلیت ها، ظرفیت ها، پتانسیل ها و زمینه های اقتصادی و کارآفرینی در استان را جزء اولویت ها و سیاست های اصلی صدا و سیما در سالجاری ارزیابی کرد و یادآور شد: معرفی کارآفرینان، تولیدگران و صنعت گران برتر نیز یکی دیگر از اولویت ها و سیاست های اصلی رسانه ملی است.

گفتنی است؛ این نشست با حضور دکتر عسکری معاون توسعه منابع انسانی و امور اقتصادی استانداری ایلام، معاونین صدا و سیمای مرکز ایلام، جمعی از برنامه سازان، مجریان و خبرنگاران صدا و سیما و رسانه های استان برگزار شد و تعدادی از حاضرین به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و بر هموار ساختن زمینه ها برای تحقق هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی تأکید کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.