آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با بیان اینکه سنی و شیعه به دنبال عظمت اسلام باشند، گفت: همه باید در مقابل دشمنان و داعشی ها که اسباب فتنه شده و مسلمانان را بدنام کرده اند، بایستیم و اتفاق نظر داشته باشیم.

آیت الله صافی گلپایگانی: سنی و شیعه به دنبال عظمت اسلام باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا  ، وی روز سه شنبه در دیدار علمای اهل سنت هند و اندونزی تصریح کرد: ما عظمت اسلام را می خواهیم چه سنی و چه شیعه؛ باید به دنبال عظمت اسلام باشیم؛ خواسته ما رجوع به قرآن و اعتصام به حبل الله است و مسلمانان باید تحت لوای توحید و اسلام قرار بگیرند. 
آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه من برای همه مسلمانان دعا می کنم که موفق باشند و دشمنان منکوب شوند اظهار داشت: افتخار ما این است که از امت پیامبر(ص) هستیم؛ همه به خدا و ولایت ائمه طاهرین(ع) اعتقاد داریم. 
وی اضافه کرد: قرآن از همه چیز بالاتر است و باید آن را هر چه بیشتر بخوانیم و به آن توجه کنیم. 
وی تصریح کرد: این دیدار اسباب خوشحالی است، جمعیتی از ملل مختلف که همه متدین و مسلمان هستند و به خدا و پیامبر(ص) ایمان دارند ، همه با هم باید در مقابل دشمنان و داعشی ها متحد باشیم، دشمنان و داعشی ها، در دینی که دین ولایت و حمایت از فقراست اسباب اذیت و آزار مردم دنیا شده اند. 
این مرجع تقلید همچنین به آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا» اشاره کرد و گفت: این آیه رسالت پیامبر(ص) و قرآن است که باید در مقابل کسانی که می خواهند مسلمانان از هم جدا شوند و فتنه ایجاد کنند، اعتصام به حبل الله داشته باشیم، به خدا توجه داشته باشیم و با قرآن باشیم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.