قدس آنلاین/ محمود یوسف پور: فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج، فرماندهان جنگ نرم هستند و پرچم اسلام با تلاش آنان باید در جهان برافراشته شود.

 ۶ میلیون نفر امسال از مناطق جنگی بازدید می کنند

سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته در گردهمایی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی سراسر کشور که در حسینیه امام‌خمینی(ره) در مجتمع فرهنگی- اردویی امام رضا(ع) برگزار شد، با بیان اینکه فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج، فرماندهان جنگ نرم هستند، گفت: 22 هزار مدیر با کفایت در آموزش و پرورش در میدان کار و تلاش هستند و می‌توانند سربازان جنگ نرم را به اهداف متعالی رهنمون کنند.
وی با بیان اینکه امروز باید پرچم اسلام در جهان برافراشته شود، افزود: باید این عرصه ارزشمند و معنوی گسترش یابد؛ زیرا تا رسیدن به هدف متعالی برافراشته شدن پرچم اسلام در جهان فاصله زیادی داریم.

سکوت در برابر هجمه دشمنان، هرگز
فضلی با اشاره به اینکه در برابر هجمه سنگین دشمنان اسلام نمی‌توان سکوت کرد، ادامه داد: همه کارکنان آموزش و پرورش در این عملیات بزرگ فرهنگی باید مشارکت داشته باشند و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس در میدان مبارزه بدرستی عمل کردند و شعار ندادند.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهیان نور یک فرصت طلایی و ارزشمند در مباحث بصیرت افزایی است، الگوی آن را برگرفته از دیدار سال 64 با امام راحل دانست و افزود: آشنایی با راهیان نور و تبیین آن برای نسل‌های آینده باید مورد توجه قرار بگیرد.

6 میلیون بازدید کننده
فضلی با بیان اینکه در هزار و 609 کیلومتر از مرزهای کشور، امکان بازدید مناطق جنگی در چهار فصل سال وجود دارد، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان سال حدود 6 میلیون نفر از مناطق جنگی بازدیدکنند که از عشق و علاقه مردم بویژه جوانان به یادمان‌ها حکایت دارد.

۴۰ درصد مدارس کشور پایگاه بسیج دارند
جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور نیز در حاشيه بيستمين دوره آموزش تخصصی فرماندهان حوزه‌هاي مقاومت بسيج دانش‌آموزی سراسر كشور در جمع خبرنگاران گفت: ۴۰ درصد مدارس کشور پایگاه بسیج دانش آموزی دارند.
حبیب‌زاده با بیان اینکه ۶۰ هزار پایگاه بسیج دانش‌آموزی در مدارس سطح کشور دایر است، افزود: 5 میلیون دانش‌آموز عضو پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی مدارس هستند.
وی به راهبرد دانش‌آموز محوری در بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: تمامی مسؤولیت‌های بسیج در سطح مدارس متوسطه دوره دوم به دانش‌آموزان محول شده است.
وی به لزوم فرهنگ‌سازی درباره گسترش تفكر بسیجی پرداخت و افزود: برای حرکت به سوی دانش‌آموز محوری در بسیج، امسال 6 نفر از هر مدرسه به عنوان نماینده مدرسه، آموزش خواهند دید.
وی خاطرنشان کرد: تابستان امسال بیش از ۸۰ هزار نفر از دانش‌آموزان در سطح کشور آموزش‌های لازم را می‌بینند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.