شهردار مشهد گفت: با هدف تأمین آرامش و آسایش ساکنان بولوار کوثر و پیروی پیگیری‌های چندماهه، ملک انبار کارخانه خوشگوار (کوکا) با همکاری شهرداری مناطق ۹، ۲ و مقام قضایی به تملک شهرداری مشهد درآمد.

  تملک کامل انبار کارخانه خوشگوار توسط شهرداری مشهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از انبار کارخانه خوشگوار (کوکا) اظهار داشت: در زمان احداث انبار کارخانه خوشگوار (کوکا) با مرکز شهر و محدوده شهر فاصله زیادی داشت ولی با گذشت زمان کم‌کم این مکان به مرکزیت شهر و تجمعات مسکونی نزدیک شد و سبب سلب آسایش و آرامش مردم شده بود.

وی از تلاش 20ساله برای جابه‌جایی این کارخانه در مدیریت‌های گذشته یاد کرد و ادامه داد: امروز شاهد هستیم با تفاهمات صورت گرفته، حق و حقوق مالک به‌صورت کامل پرداخت شده و شهرداری مشهد ملک مورد نظر را تملک کرده که برنامه‌ریزی برای تدوین و مطالعه طرح آغاز می‌شود.

شهردار مشهد یادآور شد: باید در تدوین طرح، قالب‌ها و کاربری‌های متنوع و متعدد خدماتی، فضای سبز، فرهنگی، اقتصادی، تجاری وغیره برای ملک سابق کارخانه خوشگوار پیش‌بینی شود و در قالب بسته‌ای موضوعی، طرحی بزرگ و خدماتی به شهروندان اهدا شود.

مرتضوی در پایان گفت: از امروز ضایعات انبار کارخانه خوشگوار جمع‌‎آوری می‌شود و از هفته‌های آینده طرح مصوب آن ابلاغ و اجرایی می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.