ال جی این دو عضو تازه را بدون هیچ  سر و صدایی رونمایی کرده است

ال جی دو گوشی هوشمند جدید سری X را رونمایی کرد+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، به نظر می رسد این روزها برای آن دسته از افرادی که به دنیای گوشی های هوشمند علاقمند هستند یا قصد خرید گوشی جدیدی را دارند روزهای خوبی باشد، چرا که بازار رونمایی ها و شایعات تازه حسابی داغ است. شرکت ال جی هم که به تازگی نقش پر رنگی در بازار گوشی های هوشمند ایفا می کند از این قاعده مستثنی نیست. چندی پیش بود که در خبرها خواندیم این شرکت کره ای قصد معرفی گوشی های هوشمند جدیدی در سری X را دارد. حالا با خبر شدیم که ال جی این دو عضو تازه را بدون هیچ  سر و صدایی رونمایی کرده است. 
نخستین گوشی هوشمند جدید ال جی X Power نام دارد. انتخاب چنین نامی برای این گوشی هوشمند چندان هم دور از ذهن نبود، چرا که ظرفیت باتری آن به 4100 میلی آمپر می رسد، به این معنا که با هر بار شارژ قادر خواهید بود تا حداقل یکی دو روزی را با خیال راحت از گوشی هوشمند خود استفاده کنید. از میان سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی می توان به صفحه نمایش 5.3 اینچی از نوع IPS با تفکیک پذیری (720p (277 ppi، تراشه مدیاتک MT6735، دو گیگابایت حافظه رم، شانزده گیگابایت حافظه داخلی همراه با پشتیبانی از کارت حافظه  اشاره کرد. همچنین گفتنی است قدرت دوربین عقب این گوشی هوشمند سیزده و قدرت دوربین جلوی آن هشت مگاپیکسل است.


ال جی قیمت 200 دلار را برای این گوشی هوشمند تعیین کرده است.

 

 

LG X Power

LG X Power

 

LG X Power

LG X Power

 


و اما گوشی دوم ال جی X Style نام دارد. این مدل دارای صفحه نمایش پنج اینچی با تفکیک پذیری (720p (294ppi است و تراشه اسنپدراگون 410 به عنوان قلب تپنده آن معرفی شده است. حافظه رم ال جی X Style معادل یک و نیم گیگابایت و همراه با شانزده گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه SD است. ظرفیت باتری آن نیز 2100 میلی آمپر اعلام شده است. دوربین اصلی این گوشی هشت و دوربین جلوی آن پنج مگاپیکسل قدرت دارد.


این گوشی نیز با قیمت 180 دلار به فروش می رسد.

 

 

LG X Style

LG X Style

 

 

LG X Style

LG X Style

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.