نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: اکثریت داشتن اصلاح‌طلبان در مجلس صحت ندارد و اینکه آقای پزشکیان به عنوان نایب‌رئیس اول انتخاب شده به خاطر رفتار و سکنات خود وی و همچنین اقبال نمایندگان آذری‌زبان نسبت به این فرد است.

اصلاح‌طلبان در مجلس دهم اکثریت نیستند/ رفتار فردی پزشکیان و اقبال آذری‌زبان‌ها موجب رأ‌ی‌آوری وی شد

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به انتخاب مسعود پزشکیان و علی مطهری به عنوان نواب رئیس مجلس دهم اظهارداشت: رأی‌آوری در مجلس بر خلاف آنچه که در خارج از محیط مجلس برداشت می‌شود که تابع خط‌کشی‌های سیاسی است اینگونه نیست و بیش از همه فعالیت‌های شخصی افراد بر این امر اثرگذار است.
وی افزود: نمی‌توان گفت که اصلاح‌طلبان اکثریت مجلس را در اختیار دارند و یا در انتخابات مجلس برنده شده‌اند و چنین امری صحت ندارد. نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر به عنوان مثال آقای پزشکیان توانسته رأی نمایندگان را برای نایب‌رئیسی اول مجلس به دست بیاورد حاصل نوع رفتار و سکنات وی در مجلس است نه تفکرش.
حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: البته اقبال نمایندگان آذری‌زبان نیز باعث بیشتر شدن رأی آقای پزشکیان شد و در این امر مؤثر بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.