چنگ ژودونگ، مدیر بخش تجارت موبایل لنوو اخیرا گفت که آن ها تلفن های همراه شان را بدون سود می فروشند، صرفا به این دلیل که قادر به رقابت با دیگر شرکت ها در بازار اسمارتفون ها باشند، خصوصا در کشور عجیبی چون چین

لنوو برای باقی ماندن در رقابت تلفن های خود را بدون سود می فروشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دیجیاتو ، لنوو کمپانی مطرحی است، خصوصا در زمینه تولید پی سی و لپ تاپ های خوش ساخت و خوش قیمت که هنوز هم فروش خوبی دارند. اما با این حال، کمپانی چینی در بازار اسمارتفون ها چندان موفق نیست و برندهای موتورولا و ZUK عملکردی فوق العاده ندارند.

موتورولا اخیرا Moto G4 و G4 Plus را معرفی کرد، در حالی که Zuk هم پرچمدار ZUK Z2 Pro را با 6 گیگابایت رم و ZUK Z2 را با 4 گیگابایت رم عرضه کرد. همین هفته گذشته بود که لنوو عملا گفت موتورولا آنطور که انتظار داشتند عمل نکرده و شاید یکی از دلایل ضعف بخش موبایل کمپانی همین باشد.

چنگ ژودونگ، مدیر بخش تجارت موبایل لنوو اخیرا گفت که آن ها تلفن های همراه شان را بدون سود می فروشند، صرفا به این دلیل که قادر به رقابت با دیگر شرکت ها در بازار اسمارتفون ها باشند، خصوصا در کشور عجیبی چون چین.

در حقیقت، همین مسئله به خوبی نشان می دهد که چرا دو تلفن همراه جدید ZUK تا این حد خوش قیمت هستند. لنوو برای آنکه بتواند شیائومی، هوآوی و میزو را پشت سر بگذارد، باید سخت افزاری بهتر با قیمت کمتر ارائه دهد.

چنین سیاستی قطعا به نفع مصرف کنندگان خواهد بود و رقابت بالاتر سبب کاهش هزینه ها خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.