۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 387957

بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تیم جدیدش را انتخاب کرده است.

هافبک تراکتورسازی تیم جدیدش را انتخاب کرد

به گزارش قدس آنلاین،بختیاررحمانی در گفت و گویی درباره وضعیت تیم آینده اش گفت: من تصمیمم را گرفته ام و تیم جدیدم را انتخاب کرده ام. نمی خواهم اسم تیم جدیم را اکنون بگویم اما مطمئن باشید  طی یکی دو  روز آینده آن را اعلام می کنم.

رحمانی همچنین در این باره  گفت: من دوست داشتم تیم جدیدم در ایران باشد و نزدیک تیم ملی باشم و به این خاطر قید قطر رفتن را زدم. از تمام دوستان و آشنایانی که من را کمک کردند تا بهترین انتخاب را انجام دهم، ممنونم و امیدوارم برای تیم جدیدم مثمر ثمر باشم.

کاپیتان سابق فولادی ها درباره انتخاب سعداوی به عنوان سرمربی فولاد نیز گفت: از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم، همیشه آرزو داشتم که آقا نعیم این عنوان را کسب کند.آقا نعیم از جنس فولاد است و مطمئنم با کمک بازیکنانش ازعهده این مسئولین بر خواهد آمد.

وی همچنین درباره ایوب والی گفت: والی از بازیکنان خوب فولاد است و البته نمی دانم چقدر از محرومیتش مانده، می دانم یکی دوسال زجر کشیده است و امیدوارم با قدرت به فوتبال برگزدد و بتولند به فولاد کمک کند.

رحمانی درباره حضور یکساله اش در تبریز و تیم تراکتور سازی گفت: سال پر از فرازو نشیبی در تبریز داشتم اما خداراشکر می کنم که در انتها  با خوبی و خوشی همه چیز تمام شد و این را باید بگویم من با تمام وجودم برای تراکتور و هوادارانش بازی می کردم. من از بودن کنار آن همه هوادار خوشحال بودم اما واقعا از دوری خانوادم خیلی زجر کشیدم و از همه کسانی که مارا در این یک فصل تحمل کردند ممنونم و آرزوی سربلندی برای تیم بزرگ تراکتورسازی و هوادارانش دارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.