نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید زمان چهار ساله دوره نمایندگی خود را غنیمت شمرده و به فکر اسلام و مردم باشند و در راستای ایجاد شغل، آزادی، عزت و ترقی کشور تلاش کنند.

 نمایندگان مجلس برای عزت و ترقی کشور تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد افزود: نمایندگان مجلس باید با یکدیگر متحد باشند و از دو قطبی و دو دستگی ها دست بردارند و به فرمایش های رهبر معظم انقلاب توجه کنند.
وی همچنین با اشاره به آغاز به کار مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: برنامه ریزی های دشمنان برای نفوذ به مجلس خبرگان با وحدت و کنار هم قرار گرفتن نمایندگان و انتخاب رئیس نقش بر آب شد و دشمنان را مایوس کرد، نمایندگان خبرگان هم به فکر مردم باشند و در مقابل گستاخی های استکبار بایستند.
خطیب جمعه یزد با اشاره به گذشت 27 سال از ارتحال امام خمینی (ره) افزود: ایشان در عشق به ائمه، پیامبر اکرم (ص) و حضرت زهرا (س) ذوب شده بود و همه فکر و حرکت هایشان خدایی بود.
ناصری با بیان اینکه امام (ره) با توسل به امیرالمومنین (ع) و ائمه، توطئه های مختلفی را خنثی کرد ادامه داد: امام خمینی (ره) علاوه بر مبارزه با طاغوت اعتقادی راسخ به عبادت، دین و اهل بیت داشت.
امام جمعه یزد تصریح کرد: ارتباط امام (ره) با خدا ، کشورمان را با وجود برخی ریاست طلبی ها و ریاکاری ها نگه داشته است و باید اسلام ناب، انقلابی، مردمدار، خدانگر و نه خودنگر در جامعه بماند.
ناصری گفت: انتخاب بجا و عظیم مقام معظم رهبری و حمایت حاج احمدآقا خمینی پس از رحلت امام خمینی (ره) سبب مراقبت از انقلاب در ابعاد گوناگون باوجود گذشت 27 سال از فقدان بنیانگذار جمهوری اسلامی شده است.
وی افزود: در این سالها فعالیتهای زیادی در حوزه هایی از جمله نظامی، اقتصادی، صنعت و اتحاد و یکپارچگی برای کشورمان صورت گرفته و به پیشرفت های مطلوبی رسیده ایم. 
وی ادامه داد: پیش بینی های دقیق و تدبیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان در کشورهایی از جمله عراق، سوریه، لبنان و یمن شد که باید قدردان این نعمت باشیم.
وی همچنین به خانواده ها توصیه کرد مراقب فرزندان خود در مقابل ضربه های فضای مجازی باشند و از آنان مراقب کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.