استاد حوزه و دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی که با مجاهدت و رهبری امام راحل شکل گرفت با وجود تمام دسیسه ها و شیطنت های دشمنان برای همیشه تاریخ جاویدان و زنده خواهد بود.

انقلاب امام خمینی (ره) برای همیشه تاریخ زنده خواهد ماند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، ایت الله محمد جواد فاضل لنکرانی روز جمعه در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل در مصلی اردبیل افزود: ضمانت این جاودانگی وعده الهی است که به جهادگران شوریده علیه ظلم وعده پیروزی و نصرت داده است.
وی با تشریح مراحل شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: شخصیت امام (ره) شکل گرفته از مکتب عاشورا و ولایت بود ، امام یک شخصیت استثنایی بود که تمام نقشه های دشمنان در طول تاریخ برای شکست اسلام را نقش بر آب کرد.
آیت الله فاضل لنکرانی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی برای نابودی اسلام برنامه ریزی و شکل گرفت و نخستین شخص که این نقشه شوم و پلید راشناسایی و خنثی کرد امام راحل بود.
وی تاکید کرد که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تنها بر علیه رژیم وابسته پهلوی و حتی آمریکا نبود ، این انقلاب پرچمدار مبارزه با کفر و ظلم جهانی بوده و هست .
او بیان کرد: شاید اگر انقلاب اسلامی نبود تاکنون اثری از اسلام راستین در جهان وجود نداشت ، ادعای برخی ها که می گویند در زمان شاه نیز اسلام و مسلمانی وجود داشت ادعایی سطحی است.
وی گفت: امام راحل حق بزرگی بر گردن اسلام ، شیعه و ایران دارد ، امام بود که مکتب اهل بیت را احیا و به جهانیان معرفی کرد و عزت امروز مسلمانان در جهان مدیدون امام خمینی (ره) است.
استاد حوزه های علیمه بیان کرد: امروز آمریکا و اسراییل برای مخدوش کردن چهره تابناک اسلام گروه وحشی داعش را علم کرده و با این کار قصد تخریب این دین رحمانی و نجات بخش را دارند.
آیت الله فاضل لنکرانی با تاکید بر ادامه راه امام (ره) تشریح کرد: تداوم این راه بزرگ انس با وصیت نامه امام راحل است ، نسل آینده اگر می خواهد انقلابی بماند باید وصیت نامه آن بزرگمرد تاریخ را سرلوحه عمل قرار دهد.
وی تاکید کرد که نسل جوان باید با تاریخ انقلاب و شخصیت الهی امام خمینی (ره) بیشتر آشنا شود و برای این امر باید بیشتر تحقیق و پژوهش شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در شهرهای مختلف استان از جمله اردبیل امروز دسته های عزاداری در خیابان های این شهر عزاداری کرده و با تجمع در مصلی این شهر به سینه زنی و نوحه سرایی پرداختند.
برپایی ایستگاههای صلواتی نیز در بسیاری از مناطق استان دایر بوده و از مردم و عزادارن با شربت پذیرایی می شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.