۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: 388235

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اویتهای دمجمع نمایندگان استان تهران، گفت: به عنوان نماینده مردم تهران، باید مسائل پایتخت را با اولویت بیشتر دنبال کنیم، اما دغدغه اصلی ما رفع مشکلات کل کشور است.

اولویت مسائل پایتخت در مجلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اولویتهای مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس دهم، گفت: طی روزهای اخیر مجمع نمایندگان شهر تهران با استاندار و معاونان استانداری تهران جلسه‌ای برگزار کرد که در این جلسه دغدغه‌ها و معضلات شهر تهران مطرح شد.

وی افزود: مجلس دهم بر تشکیل مجمع نمایندگان استان تهران تأکید دارد، چراکه شهرهای استان تهران و حومه با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند که باید در دستور بررسی قرار گیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس، حاشیه‌نشینی را یکی از مهم‌ترین معضلات پایتخت دانست و تصریح کرد: ارائه خدمات به بسیاری از نقاط استان تهران به درستی انجام نگرفته و این موضوع مشکلات را برای مردم ایجاد کرده است، مقاوم‌سازی سازه‌های پایتخت هم یکی دیگر از دغدغه‌هایی است که در دستور کار مجمع نمایندگان استان تهران قرار خواهد گرفت.

عارف یادآور شد: با تشکیل مجمع نمایندگان استان تهران، جلساتی با استانداری، شهرداری و سایر نهادهایی که در مباحث خدمات‌دهی و مدیریت شهری نقش مؤثر دارند، برگزار خواهیم کرد.

وی، معضل آلودگی هوا را یکی از چالشهای جدی کشور برشمرد و گفت: علاوه بر تهران، سایر شهرهای صنعتی نیز درباره آلودگی هوا وضعیت مشابه تهران دارند، گرد و غبار هم معضل نیمی از استانهای کشور است، بنابراین رفع این معضل نیز در دستورکار مجلس و مجمع نمایندگان استان تهران قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس رفع مشکلات محیط‌زیستی را از برنامه‌ها و اولویتهای فراکسیون امید مجلس دانست و گفت: به عنوان نماینده مردم تهران، باید مسائل پایتخت را با اولویت بیشتر دنبال کنیم، اما دغدغه اصلی ما رفع مشکلات کل کشور است.

عارف در پایان خاطرنشان کرد: در مجلس دهم باید گامهای اساسی برای رفع مسائل و مشکلات زیست‌محیطی در حوزه‌های مختلف آب، خاک و آب و هوا برداشته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.