«قهرمانان کوچک» عنوان فیلم سینمایی است که در راستای حمایت از تولید داخلی، خانواده‌های ایرانی به ویژه نوجوانان را مخاطب خود قرار می‌دهد

حمایت از تولید ملی موضوع فیلم سینمایی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» با هدف فرهنگ‌سازی در بین نوجوانان تلاش دارد تا با زبانی بسیار ساده حمایت از تولید ملی را به آنان آموزش دهد.

این فیلم اولین اثر سینمایی است که به بررسی موضوعاتی همچون قاچاق کالا پرداخته و با ژانری جذاب دغدغه حمایت از تولید داخلی را به تصویر خواهد کشید. در همین رابطه کمپینی با عنوان «همیاران تولید»  نیز راه اندازی خواهد شد تا با مشارکت نوجوانان در این کمپین آنان را به خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان کشورمان تشویق کند.

«قهرمانان کوچک» که در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را پشت سر گذاشته و از روز چهارشنبه 26/ 3 تولید آن کلید خواهد خورد اثری خواهد بود به تهیه کنندگی پرویز امیری و کارگردانی حسین قناعت.

حسین قناعت، پیش از این تولید فیلم‌های سینمایی در حوزه کودک و نوجوان از جمله آثاری همچون "من و نگین دات کام" ، "ماجراهای اینترنتی"  ،  "دزد و پری" و " دو دزد و دو پری" را در کارنامه حرفه ای خود دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.