عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شاخصه‌های پنج‌گانه انقلابی بودن شاه‌کلید تحقق انقلاب اسلامی و پیش برنده دستگاه‌های گوناگون نظام و نیروهای انقلاب به سمت تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

شاخصه‌های پنج گانه، «شاه‌کلید» تحقق انقلاب اسلامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره شاخصه‌های انقلابی‌گری گفت: رهبری، نقشه راه انقلاب را بر پایه تبیین خط روشن امام (ره) برای امروز و فردای انقلاب اسلامی جهت تحقق تمدن انسانی اسلامی و الگوگیری از امام انقلاب تبیین کردند و جان تازه‌ای به نیروهای انقلابی برای حرکت به سمت پیشرفت و تعالی و تحقق الگوی اسلامی- ایرانی دادند.

وی افزود: شاخصه پنج‌گانه انقلابی بودن شاه‌کلید تحقق انقلاب اسلامی و پیش برنده دستگاه‌های گوناگون نظام و نیروهای انقلاب به سمت تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به‌ ویژگیهای مطرح‌ شده مقام معظم رهبری درباره امام راحل گفت: این سه ویژگی (مؤمن، متعبد و انقلابی) باید برای همه مسئولان نظام به‌ویژه مدیران ارشد نظام، رئیس‌جمهور، روسای قوا، نمایندگان مجلس و... الگو باشد و آنها باید انقلابی عمل کنند.

آیت‌الله کعبی افزود: دشمن قصد دارد اسلام آمریکایی - که هدفش جدایی دین از سیاست است - را در مقابل اسلام ناب محمدی - که معتقد است اسلام حاکمیت دین است - قرار دهد بنابراین مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند.

وی هدف‌گذاری و همت بلند برای تحقق اهداف را از دیگر شاخصهای انقلابی‌گری دانست و گفت: همه نیروهای انقلاب باید اهداف انقلاب را بشناسند و برای تحقق آن همت بالایی داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  استقلال‌طلبی، بیگانه‌ستیزی، مقاومت فرهنگی، جهاد فرهنگی، مقابله با سبک زندگی غربی و اقتصاد مقاومتی و استقلال  در همه ابعاد را از دیگر ویژگی‌های انقلابی بودن عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.