سالک از مخالفت اعضای جامعه روحانیت با قرار گرفتن نام هاشمی در لیست جامعه روحانیت خبر داد و گفت: قرار گرفتن اسم هاشمی در لیست خبرگان تصمیم کمیته سیاسی بود و اعضای جامعه روحانیت به این موضوع اعتراض کردند.

«کمیته سیاسی» اسم هاشمی را در لیست خبرگان گذاشت نه جامعه روحانیت/ ردپای نفوذ در بودجه ۹۵ دیده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمد سالک عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز و نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص چرایی تفاوت لیست اعلامی از سوی جامعه روحانیت و جامعه مدرسین پیرامون انتخابات مجلس خبرگان اظهار داشت:‌ بنده به صراحت می‌گویم جامعه روحانیت آقای هاشمی را در لیست خود نگذاشت و کمیته‌ سیاسی این تصمیم را گرفتند که اسم آقای هاشمی را در لیست خبرگان جامعه روحانیت قرار دهند.
سالک تاکید کرد: بنده عضو جامعه روحانیت هستم و در بحثی که صورت گرفت بنده و چند نفر دیگر با قرار گرفتن اسم آقای هاشمی در لیست مخالفت کردیم، همان شبی که این مسئله مطرح شد من به آقای مصباحی مقدم زنگ زدم و به این مسئله اعتراض کردیم.
ردپای نفوذ در بودجه 95 دیده می‌شود
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با اشاره به خطر جریان نفوذ تصریح کرد: جریان نفوذ جدید نیست و از اول انقلاب حضور داشته اما نکته‌ای که رهبری درباره آن حساس هستند و بسیار مهم است این است که جریان نفوذ آن موقع سامان یافته نبود اما  الان با مدیریت بیگانه ساماندهی شده و هدف گذاری کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: بزرگترین هدف جریان نفوذ رفتن به سمت مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی جمهوری اسلامی است، البته من مأذون نیستم که بیشتر توضیح دهم اما در این حد بگویم که در بودجه 95 ما رد این مسائل را می‌بینیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.