مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره رأی‌نیاوردن عارف در انتخابات ریاست مجلس دهم شورای اسلامی گفت که این سؤال را باید برخی از نمایندگان منتسب به ایشان پاسخ دهند.

اصلاح‌طلبان درباره «رأی‌نیاوردن عارف» پاسخگو باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام علی عسگری مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره صیانت از اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با تحریفهای انگلیسیها، گفت: خداباوری، عشق به مردم و مقابله با استکبار از مبانی مهم و مورد نظر امام راحل بود. این مبانی از اول انقلاب تاکنون مشی ما بوده و هست.

وی در همین زمینه افزود: دشمنی آمریکا و غربیها چیز جدیدی نیست و انگلیسی‌ها به‌دنبال منافع خودشان هستند که این‌گونه اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) را تحریف می‌کنند. مبانی روشن امام راحل در جهان شناخته شده است و قابل تحریف نیست.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در پاسخ به پرسشی درباره چرایی رأی نیاوردن عارف در انتخابات ریاست مجلس دهم شورای اسلامی، اظهار کرد: این سؤال را باید برخی از نمایندگان منتسب به (جریان) ایشان پاسخ دهند، اما در کل، ترکیب مجلس دهم عقلانی و قابل دفاع است، ضمناً حواشی آن نسبت به دوره‌های قبل نیز کمتر خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.