همزمان با اولین شامگاه ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه تفسیری «درس هایی از قرآن» با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در حرم مطهر ثامن الحجج(ع) آغاز شد.

 آغاز سلسله جلسات «درس هایی از قرآن» در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز،‌ در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی متنوعی چون تفسیر،‌ جزء خوانی،‌ جنگ قرآنی و کرسی تلاوت های مجلسی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود که با استقبال گرم زائران و مخاطبان سیما روبه رو شده است.
یکی از برنامه های باشکوه حرم مطهر رضوی سلسله جلسات تفسیری حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی است که همزمان با اولین شامگاه ماه مبارک رمضان برای هفتمین سال متوالی در صحن جامع رضوی آغاز شد و خیل عظیمی از زائران و مجاوران از این مراسم معنوی و نشاط آور بهره مند شدند.
بر اساس این گزارش ویژه برنامه «درس هایی از قرآن» تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت و هر شب از ساعت 22 تا 23 در صحن جامع رضوی برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با بیان شیوای خود در این ایام به تفسیر موضوعی قرآن مجید خواهد پرداخت و موضوعات رشد دینی و معنوی، انفاق، کمک به هم نوع،‌ کمال و سعادت بشری از دیدگاه قرآن و ... را مورد بررسی قرار می دهد.
لازم به ذکر است،‌ از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برنامه تفسیر سوره لقمان نیز تدارک دیده شده است که هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد توسط حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.