چند ماهیست که مسئولین کمپانی توییتر در حال تست و بررسی طراحی جدیدی ویژه نسخه اندروید اپلیکیشن خود هستند و اکنون این طراحی جدید به طور رسمی برای کاربران اندروید عرضه شده است.

اپلیکیشن اندرویدی توییتر، لباس جدید بر تن کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، چند ماهیست که مسئولین کمپانی توییتر در حال تست و بررسی طراحی جدیدی ویژه نسخه اندروید اپلیکیشن خود هستند و اکنون این طراحی جدید به طور رسمی برای کاربران اندروید عرضه شده است.

همانطور که انتظار می رفت در این طراحی، قابلیت های جدیدی به اپلیکیشن این پرنده آبی اضافه شده به طوری که امکان جابجایی میان بخش های مختلف این اپلیکیشن برای کاربران راحت تر شده است.

از دیگر تغییرات اعمال شده در این طراحی جدید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال نوار Tab از پایین نمایشگر به بالا؛ بدین ترتیب امکان جابجایی میان فید، توییتر مومنتس، نوتیفیکیشن ها و پیام ها راحت تر خواهد شد.
  • اضافه شدن یک دکمه اکشن شناور بر روی صفحه برای نوشتن توییت های جدید؛ از این دکمه می توان برای درج انواع مختلف توییت از قبیل ارسال گیف یا ویدیو نیز استفاده کرد.
  • تغییر اندازه و بزرگ تر شدن آیکون های بخش های مختلف در این اپلیکیشن 

توییتر این طراحی جدید را به گونه ای انجام داده است که کاربر می تواند به تمامی قابلیت های این شبکه اجتماعی، بسیار سریع تر و راحت تر از قبل دسترسی داشته باشد. همچنین بخش دیگری با این علامت "..." اضافه شده است که برخی گزینه ها در آن پنهان شده است.

همچنین کاربران می توانند با کشیدن انگشت خود از چپ به راست نمایشگر گوشی، گزینه هایی همچون پروفایل، تنظیمات و قابلیت Highlights را که به صورت صفحه ای کشویی که پیش روی آن ها باز خواهد شد مشاهده کنند.

به گفته توییتر، عرضه این نسخه از امروز برای کاربران نسخه اندروید این اپلیکیشن آغاز شده و با بروزرسانی اپلیکیشن، تغییرات اعمال خواهد شد.

توییتر

 

 

توییتر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.