نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه باید به یاوه‌گویهای امریکاییها پاسخ محکم و انقلابی داده شود، گفت: دولت از دیپلماسی «التماسی» کناره گیری کند.

دولت از دیپلماسی«التماسی» کناره‌گیری کند/باید به یاوه‌گویی امریکاییها پاسخ انقلابی داد

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب و فرمایش ایشان مبنی بر اینکه امریکاییها همچنان بدعهدی و بدقولی می‌کنند و نباید به آنها اعتماد کرد، اظهارکرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، براساس تحلیل درست و تجربه است که باید برای همه مسئولین نظام فصل الخطاب باشد.
وی در ادامه 3 اقدام فوری وزارت امورخارجه را نسبت به بدقولی آمریکاییها لازم دانست و تصریح کرد: اول باید به یاوه‌گویها امریکا پاسخ محکم، صریح و انقلابی داده شود و اجازه ندهیم هرز چندگاهی رئیس‌جمهور، وزارت امورخارجه، نامزدهای ریاست جمهوری و کنگره امریکا به ملت ما جسارت کنند. دوم اینکه با استفاده از متن برجام اقدامات قانونی صورت گیرد و دولت از دیپلماسی «التماسی»کناره‌گیری کند. نماینده مردم ورامین در مجلس اجرای پیوستهای برجام را اقدام سوم وزارت امورخارجه دانست و تاکید کرد: دولت باید بداند که اجرای برجام در کشور ما فقط مبتنی بر متن برجام نیست و 2 پیوست قانونی همراه آن است.
نقوی حسینی تاکید کرد: ابلاغیه 8 بند رهبر معظم انقلاب و 9 بند مصوب مجلس شورای اسلامی پیوستهای برجام است که باید اجرایی و عملیاتی شود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه در اجرای برجام کوتاهی شده و باید دولت پاسخگوی مجلس باشد، اظهار کرد: نمایندگان مردم مطالبه‌گر حقوق قانونی ملت هستند و دولت را موظف می‌دانند تا به وظایفی که در برجام اشاره شده، عمل کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.