قدس آنلاین- تبریز: امام‌ جمعه میانه حل مشکلات اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند صبر و استقامت از سوی تمامی آحاد جامعه در مقابل زیاده‌خواهی و فشارهای استکبار جهانی اعلام کرد.

لازمه اقتصاد مقاومتی صبر و استقامت در مقابل استکبار جهانی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میانه، احساس وظیفه و مسئولیت در راستای عملی کردن اقتصاد مقاومتی را وظیفه آحاد جامعه عنوان و بر لزوم عمل به فرمایشات رهبر مقام معظم انقلاب و وصایای امام راحل تأکید کرد.

وی نظارت بر نحوه تولید و فروش محصولات کشاورزی، کنترل بازار و برچیدن بازار دلالی را از جمله مهم‌ترین وظایف دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی برشمرد و گفت: در فصول مختلف سال و در ایام مناسبتی شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم که مقارن با آموزه‌های دینی ما نیست.
امام جمعه میانه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز حکومت جهانی به‌وسیله بندگان صالح خداوند است، اظهار کرد: حرکت جهادی و خودکفایی در بخش های مختلف به خصوص کشاورزی باید هرچه سریع‌تر محقق شود.
وی همچنین با اشاره به تحولات منطقه و جهان، گفت: آتش بیاران معرکه جنگ و کشتار، امروز به‌عنوان میانجی در نشست‌ها و گفت و گوهای بی‌نتیجه بین کشورهای حامی آنان پیش‌قدم می‌شوند.
حجت الاسلام حامدی بسنده کردن به مذاکرات صلح در راستای حل مشکلات فلسطین و سوریه را بی‌فایده خواند و تنها راه خروج از وضعیت موجود و دست‌یابی به پیروزی را مقاومت بر سر ارزش‌ها و پیروی از دستورات الهی عنوان کرد.
وی حمایت‌های مالی عربستان از سازمان ملل در کمک‌رسانی به برخی کشورهای فقیر و نیازمند را تنها بهانه‌ای برای سرپوش گذاشتن به جنایات و خارج کردن اسم این کشور از لیست حامیان تروریست ذکر کرد.
امام جمعه میانه با اشاره به دغدغه فرهنگی رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی در مقابله با هجمه های فرهنگی باید کوشا باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.