نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: بعد از رحلت مرحوم آیت الله واعظ طبسی، مسئولیت سنگینی بر دوش جانشین ایشان، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گذاشته شده است.

 بعد از آیت الله طبسی، مسئولیت سنگینی بر دوش حجت الاسلام و المسلمین رئیسی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  آستان نیوز، مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی که عصر دیروز برای بازدید از مناطق سیل زده شمال اهواز و اهدای هدایای ارزاق از سوی آستان قدس به مردم سیل زده به این منطقه سفر کرده بود، به دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز رفت.
در این دیدار آیت الله موسوی جزایری ضمن بیان این مطلب افزود: در زمان مرحوم آیت الله واعظ طبسی توسعه حرم مطهر رضوی به خوبی انجام شد و امروز زمان اجرای منشور هفتگانه مقام معظم رهبری برای آستان قدس رضوی است.
امام جمعه اهواز ضمن تمجید از انتصاب به جا و شایسته حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، گفت: وجود ایشان منشا تحولات و تغییرات مثبتی در آستان قدس رضوی است.
وی تصریح کرد: مرحوم طبسی دین خودشان را به این مضجع شریف ادا کردند و امروز مسئولیت جانشین ایشان که به شایستگی از سوی مقام معظم رهبری به سمت تولیت آستان مقدس حضرت رضا (ع) منصوب شدند، بسیار سنگین است.
آیت الله موسوی جزایری همچنین از ارسال هدایا و تبرکی های آستان قدس رضوی برای سیل زدگان تقدیر کرد.
همچنین محمد امین توکلی زاده، مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های آستان قدس رضوی در کمک به مردم محروم و سیل زده شمال اهواز و روستاهای منطقه الهایی، خواستار ارائه رهنمودهای امام جمعه اهواز در خصوص فعالیت های آستان قدس رضوی در چهارچوب منشور هفتگانه مقام معظم رهبری شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.