«نفتالی بینت» عضو شورای وزیران رژیم صهیونیستی در امور امنیتی و سیاسی گفت: اظهارات

نفتالی بینت: اظهارات سید حسن نصرالله،الهام بخش مجریان عملیات تل اویو است

« سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به ویژه نظریه « اسرائیل از خانه عنکبوت سست تراست»، الهام بخش مجریان فلسطینی عملیات تل آویو است.
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، درعملیات قهرمانانه دو جوان فلسطینی در یک منطقه تجاری در وسط تل آویو و نزدیک وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، چهارصهیونیست به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی شدند.
براساس این گزارش، مقامات رژیم صهیونیستی براساس تقویم عبری در مراسمی به مناسبت دهمین سالگرد جنگ متجاوزانه خود علیه لبنان، تاکید کردند که در جنگ آینده همه لبنان و نه فقط حزب الله هدف حمله ها خواهند بود.
در این مراسم که علاوه بر نفتالی بینت، « افیگدور لیبرمن» وزیر جدید جنگ و «افیف کوخافی » فرمانده منطقه شمالی ارتش صهیونیستی ( مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با جنوب لبنان) سخنرانی کردند، تنها سخن جدید برقرار کردن ارتباط بین عملیات تل آویو با اظهارات سیدحسن نصرالله بود.
نفتالی بینت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در سخنان خود گفت:در صورتی که جنگ بزرگ با حزب الله در آینده شروع شود، همه لبنان به عنوان یک کشور در معرض حمله ها خواهد بود.
وی اگر چه تهدیدهایش تکراری بود اما افزود: اسرائیل باید یک رویکرد جدید برای جنگ آینده انتخاب کند و همه لبنان را هدف خود قرار دهد زیرا حزب الله همه لبنان و همه لبنان حزب الله است و لبنانی ها با علاقه و اراده با آن همکاری وهمراهی می کنند.
بینت بعداز عربده کشی ها و تهدیدها، به ترس و نگرانی صهیونیست ها از شکست در جنگ آینده مانند آنچه در جنگ تابستان سال 2006 ( جنگ 33 روزه) اتفاق افتاد، اعتراف و عملکرد کابینه و فرماندهی نظامی اسرائیل در جنگ گذشته را به شدت محکوم کرد. 
عضو شورای وزیران رژیم صهیونیستی در امور امنیتی و سیاسی گفت: در گذشته قسم خورده و امروز هم این قسم را تکرار می کنم، اسرائیل نباید حتی یک سرباز را به میدان بفرستد اگر ضرورتی وجود نداشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:سید حسن نصرالله محرک غیرمستقیم مجریان عملیات تل آویو است.
بینت اضافه کرد: رهبر لبنانی مجریان عملیات تل آویو بارها اسرائیل را سست تر از خانه عنکبوت خوانده است و این راهبردی خطرناک و کشنده برای اسرائیل است.
لیبرمن نیز که همچنان در شوک عملیات تل آویو به سر می برد ، در سخنانی کوتاه تنها فلسطینی ها را تهدید کرد و گفت که باید بهای سنگینی بپردازند.
وی حتی کوچکترین اشاره ای به جنگ سال 2006 اسرائیل علیه لبنان و شکست صهیونیست ها در این جنگ نکرد.
فرمانده ارتش صهیونیستی در منطقه شمال فلسطین اشغالی هم ادعا کرد که نظامیان صهیونیست برای جنگ احتمالی با حزب الله لبنان آماده هستند. 
افیف کوخافی درعین حال افزود: همه اهدافی را که در نظر گرفته ایم، تاکنون به طور کامل تحقق نیافته و نتوانسته ایم همه روزنه های نفوذ نیروهای حزب الله به درون فلسطین اشغالی را مسدود کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.