قدس آنلاین- لرستان: بعد از تهران، استان لرستان رتبه دوم را در خصوص عملکرد ستاد تسهیل کسب کرده است که در مقایسه با استان بعدی از امتیاز قابل ملاحظه ای برخوردار است.

رتبه دوم کشوری  در ارزیابی عملکرد ستاد تسهیل  از آن لرستان شد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: بیشتر مصوبات جلسات ستاد تسهیل استان که در سال 94 برگزار شده است با جدیت تمام پیگیری و اجرایی شده است و این امیدواری وجود دارد که در سال جاری نیز لرستان بتواند حائز رتبه قابل قبولی در خصوص اجرای مصوبات این ستاد باشد.

غضنفری یادآور شد: در همین راستا طی مدت اخیر چندین جلسه ستاد تسهیل برگزار شده که نه تنها نشانگر تلاش و جدیت در این جهت است بلکه کیفیت کار نیز با جدیت دنبال می شود.

وی اظهار داشت: مصوباتی که در جلسات ستاد تسهیل صورت می گیرد باید بطور مرتب گزارش شوند و یکی از مطالبات اصلی مردم در همین خصوص اجرایی شدن این مصوبات است که بتواند در نهایت به کیفیت و رفع موانع تولید و تسهیل در روند فعالیت شرکت ها و کارخانجات می انجامد.

غضنفری تصریح کرد: در این جلسه مجوز تقسیط بدهی‌های مالیاتی برای واحدهای تولیدی لرستان گرفته شده که جا دارد از استاندار پرتلاش و زحمت‌کش لرستان که در این راستا تلاش فراوانی انجام داده است، تقدیر کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: در این جلسه 11 مورد مصوبه در خصوص رفع موانع و مشکلات مالی و مسائل مالیاتی کارخانجات استان انجام شد و دو مورد پایش نیز در خصوص ظرفیت کارخانجات آرد استان مصوب شد به اینصورت که ممانعت شود از صدور کارخانه های آرد جدید و در خصوص سیلوها هم در صورت نیاز احداث شوند.

غضنفری گفت: یکی از موانع اصلی در توقف برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان مربوط به بدهی های مالیاتی است که با پیگیری های استاندار این مانع با ابلاغ تفوبض اختیار به مسئولین استانی مرتفع شده است.

 معاون اقتصادی و منابع انسانی استاندار لرستان تاکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل لرستان باید اجرایی و گزارش آن به استانداری اعلام شود.

وی اظهار داشت: این ستاد در شهرستان‌ها تشکیل و موانع و مشکلات واحدهای تولیدی در هر شهرستان بررسی و رفع می‌شوند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.