قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی گفت: نوع اجرای قانون در نیشابور با تفاوتی با دیگر شهرها ندارد و اجرای کنسرت طبق ضوابط شرعی و قانونی بلامانع است

اجرای کنسرت طبق ضوابط شرعی و قانونی بلامانع است/ پیگیری تخلفات صورت گرفته توسط شهردار سابق نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان در جمع خبرنگاران، در رابطه با آخرین اخبار در مورد اجرای کنسرت در نیشابور، اظهار داشت: همیشه اعلام کردیم که طبق قانون عمل می‌کنیم و اجرای قانون و حقوق مردم دفاع کرده و نظر دستگاه قضائیی هم احترام می‌گذاریم و معاون قوه قضائیه هم در این رابطه پیگیری لازم را داشته است.
وی افزود: برخی از مردم نیشابور موافق و برخی دیگر مخالف اجرای کنسرت در این شهرستان بودند، گرچه تمامی آن‌ها قابل احترام هستند اما ما طبق نظرات و سلایق عمل نمی‌کنیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کشور براساس یک قانون و نظریه اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: نوع اجرای قانون در نیشابور با تفاوتی با دیگر شهرها ندارد و اگر قانون اجازه اجرای کنسرت را بدهد، مانعی برای آن نمی‌بینیم.
رشیدیان تصریح کرد: ما بر اساس قانون و نظریات فقهی مقام معظم رهبری عمل کرده و کشور را اداره می‌کنیم و قرار نیست که در هرموضوعی نظریات و سلایق شخصی افراد را دخیل دهیم.
وی با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست آیت‌الله علم‌الهدی فعال است، تأکید کرد: در جلسه‌ای که در محضر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بودیم این موضوع را عرض کردیم و در این جلسه اعلام کردیم که طبق نظر نماینده ولی فقیه و دستگاه قضائی عمل می‌کنیم.
استاندار خراسان رضوی در رابطه با پیگیری تخلفات صورت گرفته توسط شهردار سابق نیشابور، بیان کرد: بحث پرداخت رشوه توسط سیدعباس حسینی به اعضای شورای اسلامی شهر نیشابور مطرح نبوده و موضوع اصلی تخلفات و عدم ضوابط اجرایی کاری بوده است.
رشیدیان درباره شکایات مطرح شده مردمی از شهردار سابق نیشابور، گفت: برخی از این شکایات ارتباطی که دوره مسئولیتی حسینی نداشته و وی در آن زمان شهردار نیشابور نبوده، اما اگر شکایتی از سوی مردم گزارش شود، آن را مورد پیگیری و بررسی قرار می‌دهیم.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.