قدس آنلاین: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه در لیالی قدر تدابیر پلیسی در سطح استان و مشهد به‌ویژه مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی در سه حوزه انتظامی، امنیتی و راهور اندیشیده شده است.

برنامه‌های پلیس در ایام ماه مبارک رمضان در سه حوزه انتظامی، امنیتی و راهور

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ دوم بهمن امیری‌مقدم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مردم در رابطه با روزه‌خواری و تذکر امر به معروف و نهی از منکر نقش دارند و پلیس تا تخلف نبیند عمل نمی‌کند، اما در صورت مشاهده طبق قانون برخورد می‌کند؛ همچنین از مردم هم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگوه تخلفی از سوی رانندگان در ماه مبارک رمضان مانند خوردن و آشامیدن، کشیدن سیگار و غیره، شماره پلاک خودروی متخلف را به سامانه‌های تلفنی 110 و 197 گزارش دهند.
وی افزود: عابران پیاده نیز توسط پلیس تحت نظر هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی این گروه با آن‌ها هم برخورد می‌شود؛ همچنین به هتل‌ها، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و اغذیه‌ها اعلام کردیم که محل صرف غذا را بپوشانند تا مقابل دید روزه‌داران نباشد و به زائران و کسانی هم که امکان روزه گرفتن ندارند اعلام کرده‌ایم در معابر عمومی و مقابل دید روزه‌داران از خوردن و آشامیدن خودداری کنند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های پلیس در ایام ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه در لیالی قدر تدابیر پلیسی در سطح استان و مشهد به‌ویژه مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی در سه حوزه انتظامی، امنیتی و راهور اندیشیده شده است و از مردم درخواست داریم تا به اطلاعیه‌هایی که از سوی پلیس در رسانه‌ها اعلام می‌شود توجه کنند، تا ضمن برقراری امنیت و آسایش برای خود و همنوعانشان، با خادمشان در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.
امیری‌مقدم خطاب به رانندگان، تصریح کرد: از رانندگان درخواست داریم تا در زمان‌های سحر و افطار از توقف‌های نابه‌جا در سطح شهر که منجر به ایجاد ترافیک در مسیرها می‌شود خودداری کنند، تا روزه‌داران به‌موقع به مقصد خود برسند.
وی درباره برنامه پلیس در بحث مقابله با اجرای کنسرت، تأکید کرد: کار و وظیفه پلیس طبق قانون انجام می‌شود و مقام معظم رهبری خودشان از حامیان هنر و هنرمندان هستند، اما درست‌کردن برخی حاشیه‌ها شایسته نیست و اجرای کنسرت اگر با تأیید مراجع ذی‌صلاح همچون نماینده ولی فقیه، دستگاه قضائی و شورای تأمین باشد مانعی ندارد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: موضوع قلیان در قهوه خانه‌ها بحث سلامت و بهداشت جامعه بوده که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرده سرطان زا است و در این رابطه پلیس هم براساس تعامل همکاری و دستور قضائی و در جهت برقراری سلامت جامعه با متخلفان برخورد می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.