نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با طرح این سوال که آیا از روند تعطیلی کارخانجات پس از برجام خبر داریم یا نه گفت: چرا جواب یاوه گویی‌های آمریکایی‌ها درباره برجام داده نمی‌شود.

آیا از روند تعطیلی کارخانجات پس از برجام خبر داریم یا نه؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 23 خرداد) در صحن علنی مجلس و پس از ارائه گزارش محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه درباره روند اجرای و دستاوردهای برجام با تاکید بر اینکه اصل مذاکرات اراده نظام بوده و کسی مخالف آن نبوده و نیست گفت: اما در این میان سوالاتی مطرح است. وی از عدم امکان اعتماد به دشمن سخن گفت و با اشاره به نقد بودن تعهدات ایران و نسیه بودن وعده‌ها اظهار داشت: قرار بود که در مورد روند اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش ارائه شود اما نه در مجلس نهم و نه در مجلس دهم هیچ گزارشی ارائه نشده است. حاجی دلیگانی گفت: مردم از ما سوال می‌کنند که در برجام چه داده و چه گرفته‌اید؟ براساس قانون مصوب در مجلس نهم تکلیف شد که اگر طرف مقابل خلف وعده کرد ما کارخانه‌های تولید سوخت را دوباره راه‌اندازی کنیم. وی با تاکید بر اینکه مردم باید نتیجه اقدامات ذیل برجام را بر سر سفره خود ببینند با خطاب قرار دادن وزیر امور خارجه و نمایندگان مجلس پرسید: آیا خبر از جیب مردم داریم یا نه؟ آیا از روند تعطیلی کارخانجات خبر دارید یا نه؟ آیا خبر دارید که چه فقیرهایی در این مدت فقیرتر شدند و چه تعداد از دختران منتظر جهیزیه‌اند. چه تعداد از جوانان متقاضی اشتغال بودند اما هنوز بیکارند؟
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا درباره سرقت 2 میلیارد دلار از دارایی‌های کشور توسط آمریکا توضیحی داده نمی‌شود چرا جواب یاوه گویی‌های آمریکا داده نمی‌شود در حالی که به گفته رهبر معظم انقلاب اگر جواب این یاوه گویی‌ها را ندهیم یعنی آن را تائید کرده‌ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.