۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: 391669

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت:‌ اراده‌ای در دولت برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها وجود ندارد.

 تذکر شفاهی نقوی حسینی به دولت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری شفاهی گفت: تذکر من به رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش است. همه همکاران در مورد پاداش پایان خدمت فرهنگیان می‌دانند که یک فرهنگی بعد از 35 سال خدمت و بعد از اینکه عروس و داماددار و نوه‌دار می‌شود، بیماریهای مختلف به سراغش می‌آید اما تا به حال پاداش پایان کارش را دریافت نکرده است.

وی افزود: جمع کثیری از فرهنگیان یک‌ سال و برخی 9 ماه است که بازنشسته شده‌اند و ریالی از پاداش آنها پرداخت نشده است که از دولت می‌خواهم که از حقوق‌های نجومی مدیران کم کند و پاداش معلمان را بدهد، آنها در فشار هستند؛ این در شرایطی است که مدیرانی در این دولت هستند که 70 میلیون تومان حقوق می‌گیرند که این درست نیست.

نقوی حسینی همچنین در تذکری به رئیس جمهور گفت: کارخانه‌های ارج و قند ورامین تعطیل شده و کارخانه کاله نیز 400 کارگرش را اخراج کرده. زلزله زنجیره‌ای تعطیلی کارخانه‌ها در راه است. بنده 5 ماه قبل از همین تریبون تعطیلی کارخانه قند ورامین را تذکر دادم اما هیچ کس از این دولت حتی یک تماس نگرفت که بگوید موضوع چیست و چرا تعطیل شده است.

وی ادامه داد: من نماینده این مردم هستم وقتی تذکری نسبت به تعطیلی کارخانه‌ای می‌دهم انتظار دارم وزیر صنعت و یا معاونش و یا یک مسئولی زنگی به نماینده بزند و بگوید که موضوع چیست اما هیچ کس پیگیری نمی‌کند گویا اراده‌ای برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها نیست.

نماینده ورامین با بیان اینکه هزاران کارگر تاکنون شغلشان را از دست داده‌اند و تعدادی نیز در صف از دست دادن شغلشان هستند اظهار داشت: آقای پزشکیان حداقل جنابعالی تذکر بدهید.

به گزارش تنسنیم، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر نماینده ورامین گفت: روال این است که ما تذکر بدهیم و مسئولان هم بشنوند که گاهاً هم نمی‌شنوند اما ما تلاش می‌کنیم در هیئت رئیسه تذکرات را پیگیری و نتایج آن را نیز به نمایندگان اعلام کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.