قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم بستان‌آباد از وزرای بهداشت، جهادکشاورزی، نفت و ورزش و جوانان در مجلس چه مسائلی را مطرح کرد.

نماینده مردم بستان‌آباد از ۴ وزیر چه خواست

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمد وحدتی در نشست علنی امروز دوشنبه (24 خرداد) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ‌پیشنهاد می‌کنم کمیته‌ای مرکب از قوای سه گانه تشکیل شود تا یک قیام انقلابی را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله محاکمه عاملان اختلاس‌های میلیاردی و حقوق‌های چند صد میلیونی جهت تحقق بخشیدن به برنامه‌های اقتصادمقاومتی سامان دهد و این پرونده‌ها در صف‌های طولانی قوه قضاییه قرار نگیرد.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس دهم افزود: با توجه به تاکیدات ایشان بر حفظ اقتدار مجلس و اهمیت نقش نظارتی آن که تضمین کننده سلامت اقتصادی کشور برای پایان دادن به انتظارات مردم در جهت تامین معیشت و از بین بردن بیکاری است، رسالت ما نمایندگان ایجاد همدلی، وحدت، انسجام و پرهیز از مسائل حاشیه‌ای جهت پرداختن به مشکلات اصلی جامعه است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: این انسجام و همدلی زمانی اهمیت می‌یابد که در اوضاع آشفته کنونی جهان دشمن مترصد فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.

وی افزود: استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای آن باید بدانند که ملت بزرگ ایران در صورت مشاهده کوچک‌ترین حرکت اشتباه از سوی آنان به فرماندهی مقام عظمای ولایت جهت دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و خون شهدای خود چنان تودهنی به آنها خواهد زد که دیگر در هیچ نقطه‌ای از جهان لانه امنی برای خود پیدا نکنند.

وحدتی با بیان اینکه مجلس پشتیبان رئیس‌جمهور و هیات دولت است گفت: امیدواریم دولت برای حفظ اقتدار ملی، تامین معیشت مردم، ریشه‌کن کردن بیکاری و مفاسد اجتماعی و مبارزه با رانت‌خواری قدم بردارد و در این راستا برنامه زمان‌بندی شده وزارت‌خانه‌ها را به اطلاع مردم و نمایندگان برساند.

وی ادامه داد: از دولت می‌خواهیم میزان بدهی‌های خود را با آمار و ارقام شفاف و زمان‌بندی پرداخت آنها به مجلس ارائه کند.

وحدتی با بیان اینکه حوزه انتخابیه وی منطقه استراتژیک است و باید از نظر توسعه شهری  نمونه مثال‌زدنی باشد، افزود: از وزیر بهداشت می‌خواهیم از طرح تحول سلامت که متضمن آرامش فکری بیماران کم درآمد است، حمایت کند و به پروژه‌های حوزه‌ بهداشت و درمان و همچنین حل مشکل کمبود پزشک مقیم و متخصص و تجهیزات پزشکی  در این حوزه‌ انتخابیه توجه داشته باشد.

وی خواستار توجه به پروژه‌های حوزه‌ی راه و شهرسازی در بستان‌آباد شد.

وحدتی افزود: از وزیر جهاد کشاورزی می‌‌خواهیم در رابطه با سدهای آبی که 10 سال از احداث آن می‌گذرد اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده، اقدام لازم را انجام دهند و نسبت به حل مشکل آب آشامیدنی روستاییان و خرید محصولات کشاورزی برای جلوگیری از مهاجرت کشاورزان به شهرهای بزرگ اقدام کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، توجه به پروژه‌های ورزشی حوزه انتخابیه خود را خواستار شد و از وزیر نفت خواست نسبت به گاز رسانی به روستاهای فاقد گاز و تجدید نظر در تعرفه گاز این منطقه سردسیر اقدام کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.