نماینده مردم کاشان عمده‌ترین مشکل جوانان پس از ازدواج را مسکن دانست و گفت: باید رفع مشکل مسکن جوانان در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

وزارت راه مشکل مسکن جوانان را حل کند / تبدیل جاده‌های گردشگری به جاده مرگ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدابراهیم ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه 24 خرداد) بهارستان پس از ارائه گزارش وزیر راه و شهرسازی، در سخنانی، گفت: باید مشکلات مسکن مهر رفع شود و دولت نیز باید مشکلات متقاضیان را حل کند؛ البته وزارتخانه‌های نفت و آموزش و پرورش نیز باید همکاریهای لازم را داشته باشند.

وی عمده‌ترین مشکل جوانان پس از ازدواج را مسکن دانست و افزود: باید رفع مشکل مسکن جوانان در اولویت وزارت راه و شهرسازی و رئیس‌جمهور قرار گیرد و به آن توجه شود.

نماینده مردم کاشان در مجلس در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز جاده‌های گردشگری به دلیل بروز تصادفات به جاده مرگ تبدیل شده‌اند، تصریح کرد: وزارت راه باید به این جاده‌ها رسیدگی کند.

ساداتی‌نژاد با تأکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی باید الویت را به تکمیل جاده‌هایی دهد که مدت سفر را کاهش می‌دهند، گفت: کاهش مدت سفر در کاهش مصرف سوخت نیز مؤثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: رابطه دهیاریها با بنیاد مسکن نیز نیازمند بازتعریف است که باید جایگاه تشکیلاتی و استخدامی بهیاران را تقویت کنیم تا از ظرفیت آنها برای روستاها استفاده شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.