مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تربت جام گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون ‏حامیان و خیرین نیکوکار بیش از ۳۵۰ سبد غذایی را به کمیته امداد اهداءکردند که در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شد.‏

توزیع ۳۵۰ سبد غذایی بین خانواده های مددجوی تربت جامی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، شیرمحمد شاکربرآبادی با اعلام این خبر افزود: از آغاز ماه مبارک ‏رمضان تاکنون خیرین ، حامیان ونیکوکاران بیش از 350 بسته مواد غذایی شامل ‏برنج، روغن، شکر، تن ماهی، قند و چای، حبوبات، رب گوجه فرنگی، خرما و ماکارونی را ‏جهت توزیع بین مددجویان تحت حمایت به این کمیته اهدا کردند.
وی ضمن تقدیر و ‏تشکر از نیات خداپسندانه حامیان و خیرین شهرستان افزود: ارزش ریالی هر یک از سبدهای غذایی ‏اهدائی به مددجویان این نهاد مقدس بالغ بر 600 هزار ریال می باشد که با اولویت ایتام و خانواده های مشمول ‏طرح محسنین توزیع شده است.
مدیر کمیته امداد  تربت جام تصریح کرد: خیّرین و نیکوکاران همه ‏ساله در ماه مبارک رمضان سهم بسزائی در اطعام و افطاری مددجویان ‏این شهرستان بر عهده دارند. ‏
وی عنوان کرد: اطعام نیازمندان، مفتاح الجنه، اکرام ایتام، شفا، محسنین، کوثر، رضوان، همیان مولا و زکات فطریه از جمله طرح هایی هستند که در ماه مبارک رمضان برای حمایت از نیازمندان اجرا می شوند.
شاکربرآبادی اظهار داشت: دلجویی و همدردی با فقرا و نیازمندان دراین ماه پرفیض و برکت، ترویج فرهنگ احسان، ،انفاق و ایجاد زمینه مساعد برای جلب حمایت و مساعدت خیرین از اهداف این نهاد در ماه مبارک رمضان است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تربت جام تاکید کرد: کمیته امداد این شهرستان آمادگی لازم را برای جمع آوری کمکهای مردم خیر به صورت کالا و نقد در طول ماه مبارک رمضان دارد که سرانه اطعام برای هرنفر100هزارریال تعیین شده است.
وی خاطرنشان کرد: 10 هزارتومان مبلغی نیست که کسی نتواند دراین کار خیر و خداپسندشرکت نکند لذا امیدوارم امسال همه محرومین درپرتو مهربانیهای مردم نیکو کار از اطعام ماه مبارک رمضان بهره مندشوند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.