قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت : پروژه خط ۴۲ اینچ انتقال گاز دامغان ـ کیاسر جزء برنامه های استراتژیک شرکت گاز استان در دولت یازدهم می باشد

اجرای خط انتقال دامغان ـ کیاسر برنامه استراتژیک شرکت گاز مازندران

محمد اسماعیل ابراهیم زاده در نشست با رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به بهره مندی بیش از 90 درصد روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی، افزود: در حال حاضر 1729 روستای مازندران گازدار هستند و تا پایان سال 97 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی به پروژه خط 42 اینچ انتقال گاز دامغان ـ کیاسر ـ ساری به عنوان یک خط استراتژیک که برای پایداری مستمر گاز در استان و زیرساخت‌های آن اشاره کرد و یادآور شد: با ایجاد این خط، کارخانه سیمان کیاسر، روستاهای چهاردانگه و دودانگه و بخشی از تقویت خط سوادکوه از این طریق انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اضافه نمود: طول مسیر اجرای خط انتقال گاز دامغان به کیاسر و ساری 170 کیلومتر بوده و یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده است.

ابراهیم زاده گفت: عملیات لوله‌ گذاری 30 کیلومتر از این پروژه انجام شد وعلاوه بر آن 100 کیلومتر از اراضی مسیر اجرای پروژه به تملک پیمانکار در آمد و در 60کیلومتر آن عملیات اجرایی نیز آغاز گردید.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران یادآور شد: پروژه های اجرایی گازرسانی پیشرفت بسیار خوبی در سال گذشته داشته و در این راستا 85 هزار مشترک جدید به مشترکین گاز مازندران افزوده شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.