قدس آنلاین: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: شانزدهمین دوره نمایشگاه بازارچه رمضان از یکم تا هفتم تیر ماه امسال در ۱۸ نقطه خراسان رضوی برگزار می‌شود و این نمایشگاه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

شانزدهمین دوره نمایشگاه بازارچه رمضان در ۱۸ نقطه خراسان رضوی برگزار می‌شود

سیدمحسن مسعودیان‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: نمایشگاه بازارچه رمضان همه ساله در ایام هفته اطعام و اکرام ایتام و مستمندان (15 تا 21 رمضان) در سطح استان برپا می‌شود و این نمایشگاه از سال 1380 به‌صورت رسمی دایر شد و شانزدهمین دوره آن هم از یکم تا هفتم تیر ماه امسال در 18 نقطه خراسان رضوی برگزار می‌شود و این نمایشگاه از ساعت 19 تا 23 آماده بازدید علاقه‌مندان است.
وی افزود: این نمایشگاه در مشهد در بوستان کوهسنگی این شهر برپا شده است و برای چهارمین بار است که این نمایشگاه در این بوستان برگزار می‌شود و نمایشگاه بازارچه رمضان مشهد از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان دایر است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با اشاره به تعداد و موضوعات غرفه‌های این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: نمایشگاه بازارچه رمضان مشهد در قالب 37 غرفه (27 غرفه درون بازارچه و 10 غرفه بیرون بازارچه) دایر است و بخش‌های این غرفه‌ها شامل طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، شفا، وکلای نیکوکار، پوشاک، صنایع دستی، مواد غذایی، البسه، کیف، گُل و غیره بوده است.
مسعودیان‌راد تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان یک نمایشگاه مشابهی هم در مناطق حاشیه شهر مشهد و با هدف حاشیه‌زدایی و رفع مشکلات این مناطق برپا می‌شود.
وی تأکید کرد: شانزدهمین نمایشگاه بازارچه رمضان از سطح کمی و کیفی مطلوب‌تری نسبت به دوره پانزدهم این نمایشگاه در ایام ماه مبارک رمضان سال گذشته برگزار شد برخوردار بوده و شاهد استقبال چشمگیرتر مردم از غرفه‌های این نمایشگاه هستیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با اشاره به موضوع اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی، عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) توجه ویژه‌ای در حوزه اشتغال و رفع معضل بیکاری دارد و در این راستا وام‌های اشتغال‌زایی از 5 تا 15 میلیون تومان را با بازپرداخت یک تا 5 ساله به کارآفرینانی که به دنبال فرصتی برای اشتغال جوانان هستند اعطا می‌کند.
مسعودیان‌راد گفت: وام‌های پرداختی از محل منابع بانکی و امدادی بوده که وام منابع بانکی با کارمزد 4 درصد و وام منابع امدادی بدون کارمزد است و مبلغ این وام در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله اول در آغاز راه و مرحله دوم هم پس از تأیید اجرا و پیشرفت کار است؛ همچنین اگر وام‌گیرنده در زمان پرداخت اقساط با مشکل مواجه شد مساعدت و همکاری لازم را با وی داریم و شامل اعمال جریمه و دیرکرد نمی‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.