قدس آنلاین: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مشهد گفت: شانزدهمین نمایشگاه بازارچه رمضان مشهد در قالب ۳۷ غرفه در بوستان کوهسنگی این شهر دایر شده است.

نمایشگاه بازارچه رمضان مشهد در قالب ۳۷ غرفه دایر شده است

محمد بلوچی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: همزمان با هفتمین روز ماه مبارک رمضان بازارچه‌ای در قالب معرفی فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) و ارائه دستاوردهای مددجویی و فروش محصولات آنان در مجتمع کوهسنگی مشهد گشایش یافت.
وی با بیان اینکه شانزدهمین نمایشگاه بازارچه رمضان مشهد در بوستان کوهسنگی این شهر دایر شده است، افزود: این بازارچه دارای 37 غرفه است که 17 غرفه آن مربوط به مشاغل خانگی، 2غرفه آن مربوط به امور مشارکت‌های مردمی شامل حامی یابی و مراکز نیکوکاری، 2 غرفه آن مربوط به امور فرهنگی و 4 غرفه آن مربوط به حوزه‌های درمان، طرح شفاء و وکلای نیکوکار بوده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مشهد با اعلام این نکته که در هر یک از غرفه‌ها خدمات تخصصی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: به مراجعین و بازدیدکنندگان در غرفه درمان خدمات غربالگری رایگان شامل تست فشارخون و قند ارائه می‌شود.
بلوچی درتشریح غرفه‌های مشاغل گفت: در 17 غرفه اشتغال 34 مجری طرح‌های اشتغال از اقسام مختلف مشاغل خانگی به ارائه تولیدات و دستاوردهای خود می‌پردازند که این امر در مقایسه با سال گذشته از لحاظ کمی و کیفی از رشد خوبی برخوردار بوده است.
وی بیان کرد: با گشایش این نمایشگاه علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان از یک ساعت قبل از افطار تا ساعت 23 شب بازدید نمایند.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.