نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه جنگ نفت توسط عربستان سعودی شروع شد، گفت: برای مقابله با کشوری که به صهیونیست‌ها کمک می‌کند، باید در عمل اقدام کنیم.

اقدام عملی در جنگ با عربستان / لزوم افزایش تولید نفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس، در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 25 خرداد) پارلمان پس از گزارش وزیر نفت گفت: باید بین سخنان وزرا هماهنگی وجود داشته باشد، زیرا در برخی موارد موجب دلسردی مردم می‌شود.

وی افزود: متاسفانه برخی از آمارها همواره از یأس و سیاه‌نمایی صحبت می‌کنند تا شاید در تصمیم‌گیری نمایندگان تاثیرگذار باشند که باید این روند اصلاح شود.

حسن‌بیگی با بیان اینکه مقام معظم رهبری موضوع اقدام و عمل در اقتصاد را متذکر شدند و ما مسؤلان باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم و در این راستا هماهنگیهای لازم صورت گیرد، تصریح کرد: جنگ نفت توسط عربستان سعودی شروع شد، بنابراین برای مقابله با کشوری که به صهیونیستها کمک می‌کند، باید در عمل اقدام کنیم و در این راستا تولید نفت را افزایش دهیم.

نماینده مردم دامغان تاکید کرد: برای رفع بیکاری و مشکلات معیشتی باید اقدمات لازم انجام شود و همچنین درخصوص تقویت سیستم ریلی باید سرمایه‌گذاری انجام شود و تلاش شود از محل کاهش حقوق مدیران، سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی بیان کرد: تجربه نشان داده سرمایه‌گذاری در بخشهای کوچک زیاد پاسخگوی نیاز اقتصادی کشور نبوده است. بنابراین باید در صنعت سرمایه‌گذاری انجام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.